Hjælp! mødregruppe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Dictes mor

Du kan da varme den i en mikro eller under noget varmt vand, der hvor du skal hen, eller også kan du købe sådan en her, den er smart.

http://www.babytorvet.dk/shop/iiamo-go-sutteflaske-701p.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Modermælks flasker ? but how?

Jeg skal første gang "væk" hjemmefra med den lillemand her på fredag, i skal starte mødregruppe, og er jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre når han skal have mad ?
Hvad skal jeg pakke ned eller tage med, så jeg kan varme hans mad op ? Skal jeg købe sådan en varmedims (og findes der en smartvarme dims??)

PLS. HJÆLP MIG

Jeg er så mega nervøs/bange over at tage ud når lillemand skal have mad

Jeg putter den mængde vand i flasken jeg skal bruge og varmer det hjemmefra i micro. har pulver med i en bøtte og blander det, der hvor jeg nu skal hen, og skulle flasken være blevet lidt kold, er det jo kun vand og kan varmes igen

Anmeld

4. maj 2011

Isabella_mor

jeg plejer at hælde det kogte vand i flasken og stille den i køleskabet.  (hvis der hvor man skal hen har en mikrobølgeovn) hvis ikke der er mikrobølge ovn pakker jeg flasken ind i en stofble og ned i pusletasken.. så den er tempereret når han skal have mad, så har jeg også sådan en smart pulverfordeler (og en med låg og tragt.. jeg har lånt af vores naboer, så man slipper for posen.. og så blander jeg det lige når han skal have det... det fungere altså virkelig godt..

man behøver ikke sådan en flaskevarmer det er spild af penge ( synd jeg) hvis man kan gøre det nemt på denne måde hjemmefra så er det smart..

du kan også helde halvt kogt koldt vand i flasken og have kogt vand med i en termokande så når du blander det fra termokanden i flasken bliver det tempereret, og så kan du hælde pulveret i.

og ja jeg vil klart anbefale sådan en mælkepulver fordeler, det er smadder smart at transportere det på denne måde... så er det jo opdelt i portioner..  

Anmeld

4. maj 2011

Isabella_mor

Jeg putter den mængde vand i flasken jeg skal bruge og varmer det hjemmefra i micro. har pulver med i en bøtte og blander det, der hvor jeg nu skal hen, og skulle flasken være blevet lidt kold, er det jo kun vand og kan varmes igen

sådan gør jeg også  

bare med kogt vand fra elkedelen. 

Anmeld

4. maj 2011

camilla28

øhm  du er jo hjemme hos en anden mor såå hun har varmt vand o den slags  du skal bare medbringe pulver flaske diverse pusleting barnet og dig selv

slap af det er hygge ikke eksame

Anmeld

4. maj 2011

camilla28

øhm  du er jo hjemme hos en anden mor såå hun har varmt vand o den slags  du skal bare medbringe pulver flaske diverse pusleting barnet og dig selv

slap af det er hygge ikke eksame

Anmeld

4. maj 2011

camilla28

lisbeth2910 skriver:

Det må du da

Jeg har købt en Eva solo termoflaske - tror den kostede 300 kr men den er alle pengene værd, da den holder på vandet. Har forsøgt med en masse andre billigere modeller og der synes jeg vandet ryger ud når den ligger og vælter rundt i pusletasken.

Så har jeg en babytrio rumindelt beholder fra tupperware - men ved man også kan købe en anden model i babysam og kære børn, den har jeg nemlig også og tror den kostede 70 kr. Den fra tupperware er dog bedst. Begge beholdere kan også senere hen bruges til f.eks grød pulver mv.

God fornøjelse i mg

uha ja den tupperware beholder er genial har den slev ja faktsik 2 hehe

god ting og have når man har små børn og skal ud

Anmeld

4. maj 2011

Mikkel's mor <3

isabellamor skriver:

sådan gør jeg også  

bare med kogt vand fra elkedelen. 

gør jeg også nogen gange, kommer lidt an på hvor lang tid der ca er til at der skal spises det er meget lettere and at skulle slæbe en masse med

Anmeld

4. maj 2011

Isabella_mor

Jennifer skriver:

gør jeg også nogen gange, kommer lidt an på hvor lang tid der ca er til at der skal spises det er meget lettere and at skulle slæbe en masse med

og sådan en mme beholder et simpelthen bare guld værd.. helt sikkert verdens bedste babyudstyr.

Anmeld

4. maj 2011

Mikkel's mor <3

isabellamor skriver:

og sådan en mme beholder et simpelthen bare guld værd.. helt sikkert verdens bedste babyudstyr.

ja nemlig, den bliver hurtig uundværlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.