Mulig adhd i parkommunikation ! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.716 visninger
32 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Shibby

(Jeg har sandsynligvis adhd,skal til lægen ang det her i morgen. Jeg tænker ikke meget over det til dagligt men her til aften foregik der denne scene )

-Peter" Du skal måske overveje at bruge dine håndvægte i dag"

-Mig: Du har ret! Ræk mig lige en banan!

Peter" ????

Gir det mening???

ADHD?! hahaha! Tankemylder..omg jeg må være svær at være i nærheden af nogle gange!

EGERN!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Bellinda89

Shibby skriver:

(Jeg har sandsynligvis adhd,skal til lægen ang det her i morgen. Jeg tænker ikke meget over det til dagligt men her til aften foregik der denne scene )

Peter" ????

Gir det mening???

ADHD?! hahaha! Tankemylder..omg jeg må være svær at være i nærheden af nogle gange!

EGERN!

Haha hvor genialt

Gal en griner jeg fik over det

Anmeld

3. maj 2011

Caroline86

det lyder som en ganske normalt samtale herhjemme!? haha...

Jeg lider måske også en anelse af tankemylder...

Da Daniel spurgte hvad vi skulle have til aftensmad begyndte jeg at tale om julen.. hmm...

Anmeld

3. maj 2011

Alína Hólm

hahaha. jeg har adhd, og det gav ingen mening men sjovt var det :b

Anmeld

3. maj 2011

hc=k

Shibby skriver:

Peter" ????

Gir det mening???

EGERN!

Jeg har ADHD...

Hvorfor har du mistanke til ADHD??

Anmeld

3. maj 2011

miinimeal

haha, noget jeg også kunne have sagt(;

men tror ike ADHD gør så man siger mærkelige ting?(:

Anmeld

3. maj 2011

BellaCiinea

Jeg har en kæreste med adhd (og så skal han snart afsted og testes for Aspergers. )

Der bliver prøvet grænser af hver dag. Får han ikke sin medicin til tiden, så er han nærmest ikk til at være sammen med. 

Der skal meget til at gøre ham sur, men når han så bliver sur, så bliver han VIRKELIG vred!

Alt skal handle om ham og hvis han har sat sig noget for, skulle det helst være sket igår.

Jeg laver morgenmad/aftensmad, jeg servere det for ham..

Jeg rydder næsten altid op.....

Tjah, det er min hverdag...

Anmeld

3. maj 2011

hc=k

IsabellaCiinea skriver:

Jeg har en kæreste med adhd (og så skal han snart afsted og testes for Aspergers. )

Der bliver prøvet grænser af hver dag. Får han ikke sin medicin til tiden, så er han nærmest ikk til at være sammen med. 

Der skal meget til at gøre ham sur, men når han så bliver sur, så bliver han VIRKELIG vred!

Alt skal handle om ham og hvis han har sat sig noget for, skulle det helst være sket igår.

Jeg laver morgenmad/aftensmad, jeg servere det for ham..

Jeg rydder næsten altid op.....

Tjah, det er min hverdag...

HMMMM

Undskyld jeg spørger, men er du tilfreds med det???

Anmeld

3. maj 2011

Shibby

Caroline..hvor grineren  Om jul simpelthen..Det havde bare ikke noget med noget at gøre  Ville gerne ha set ham i hovedet..Han lignede sikkert et spørsgmålstegn som peter

hc=k: Har haft mistanke knap et års tid men har først taget mig sammen til at tage til lægen i morgen! Tog den her test sidste uge..mener jeg det var

http://lomara.dk/adhd_test.htm

Får man over 18 bør man kontakte en læge for at høre nærmere hvis man vil. Jeg fik 43  

Men grineren samtale man kan føre og det var kun en dråbe fra vores hav

Anmeld

3. maj 2011

BellaCiinea

hc=k skriver:

HMMMM

Undskyld jeg spørger, men er du tilfreds med det???

Nej

Men jeg ved også at jeg er nødt til at være tålmodig med ham.

Han skal muligvis skifte medicin (han får Concerta nu) og han får det tit rigtig skidt af det.

Og så er det også kun 1 år siden han fik det konstateret, så siden da, har vi været igennem en MASSE med kommunen osv, så der har ikke været ret meget ro på, og så har han også været i aktivering i 1½ år, og det keder ham meget og han har tit følt at han ikke er noget værd. 

Men nu er han kommet ind på HTX, og skal starte til august, hvor han derefter vil læse videre til ingeniør.

Så der begynder at komme lidt mere styr på det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.