kendte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2008

Zuzet

Per Kirkeby

Ham gad jeg godt bruge en eller flere dage sammen med, nøøøøøøj jeg ville kunne lære meget på sådan en dag og håbe han ville dele lidt hemmeligheder med mig.

Hilsen

Lotte, der selv er en kirkebyér.....bare ikke i samme kirkebyfamilie som Per

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Bret Farve...den bedste QB i øjeblikket hvis i spørger mig. Har en masse spg som han sikkert kan svare fornuftigt på, og så drømmer jeg om at gribe en bold på et stadium

Anmeld

4. november 2008

Miamaja

fam.4xc skriver:

Det sku da være Thomas Helmig - bare lige for at ku overbevise ham om at jeg er kvinden i hans liv

kokken nikolaj. han vil sikkert faa mig til at grine

Anmeld

4. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

Obama...gad virkelig godt høre hvordan han vi redde alt det skidt som Bush har lavet...og så synes jeg han virker som et interessant og meget intelligent menneske og mon ikke jeg også kunne ønske ham tillykke med hans nye job...

Knus Eva..

giver dig ret min mand og jeg kan stadig ikke forstaa hvorfor bush blev genvalgt

Anmeld

4. november 2008

Bastian

Eva skriver:

Obama...gad virkelig godt høre hvordan han vi redde alt det skidt som Bush har lavet...og så synes jeg han virker som et interessant og meget intelligent menneske og mon ikke jeg også kunne ønske ham tillykke med hans nye job...

Knus Eva..

Pudsigt, du har citeret næsten ordret, hvad jeg selv ville have skrevet :-)

Anmeld

4. november 2008

twinboys

Mette+Mathias skriver:

Robbie Williams!! Er da helt sikker på at han ikke gider kigge på ufo'er mere, når først han har set mig

Han er min....

Anmeld

4. november 2008

MorCamilla

Hmm, efter at have tænkt det godt igennem tror jeg at jeg vil ændre mit svar til Ole Henriksen... Han er bare for sej.. (ikke lækker efter min mening) men hans syn på livet og hans altid glade og positive sind... Synes bare han helt igennem er sej... Er ret sikker på at vi ville kunne få nogle gode snakke om alt mellem himmel og jord....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.