kendte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. november 2008

moniquesmor

hej søde mennesker..

hvis i kunne vælge i mellem alle kendte af bruge en dag med hvem skulle det så hver..?

(jaja jeg ved godt kendte også bare er mennesker)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2008

fam.4xc

Det sku da være Thomas Helmig - bare lige for at ku overbevise ham om at jeg er kvinden i hans liv

Anmeld

4. november 2008

MetteT

Mikkel Kessler...
Men tror bare jeg ville sidde med åben mund og savle hele dagen uden at få sagt andet end: "æh.. øh.. ska... hva.. øh.. æh.. "

-Mette

Anmeld

4. november 2008

Kvindemin

MetteT skriver:

Mikkel Kessler...
Men tror bare jeg ville sidde med åben mund og savle hele dagen uden at få sagt andet end: "æh.. øh.. ska... hva.. øh.. æh.. "

-Mette

Og der er va da bare heelt enige

Anmeld

4. november 2008

MorCamilla

Det var et godt spørgsmål.. Men jeg tror at jeg ville vælge Helena Kristensen... Er total vild med hendes design, hendes måde at være på og hendes holdninger til tingene.... Tror vi kunne få en spændende dag...

Anmeld

4. november 2008

moniquesmor

MetteT skriver:

Mikkel Kessler...

-Mette

giver dig helt ret

Anmeld

4. november 2008

Honningblomst

Obama...gad virkelig godt høre hvordan han vi redde alt det skidt som Bush har lavet...og så synes jeg han virker som et interessant og meget intelligent menneske og mon ikke jeg også kunne ønske ham tillykke med hans nye job...

Knus Eva..

Anmeld

4. november 2008

twinboys

MetteT skriver:

Mikkel Kessler...

-Mette

Åhhh ja så kunne vi sidde der og ikke få sat en lyd og tøre savl væk fra hinandes mund...

Majbritt

Anmeld

4. november 2008

Mette+Mathias

Robbie Williams!! Er da helt sikker på at han ikke gider kigge på ufo'er mere, når først han har set mig

Anmeld

4. november 2008

moniquesmor

Mette+Mathias skriver:

Robbie Williams!! Er da helt sikker på at han ikke gider kigge på ufo'er mere, når først han har set mig

hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.