Har lige oplevet noget meget mystisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Carl-Emil's mor

Uuuuhi jeg forstår dig bare SÅ godt.. min mors gamle fys havde samme evner og kunne da hun trådt ind af døren bare fortælle hende alt muligt om mig uden at han kendte hende   Jeg har tildels selv haft det da jeg var yngre og har var derfor nys efter havde denne fysioterapuet kunne fortælle, måtte ærligt sige det var for overrumplende at vide at man har noget man egentlig ikke ved om man tror på og som der skumre i ens hver dag så ofte som det gør..

så sender dig lige et kæmpe  og synes du skal tage en snak med hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Sujan

sweet skriver:

ja forstår dig godt... prøver i hver måned i ægløsnings perioden eller hygger i bare når i lyster??

har hørt fra flere man skal ligge det på hylden, og så bare en dag ud og få en lille bøh-mand på og så hjem at hygge

Vi hygger når vi lyster.. Er ikke fastlagt. Og et halvt år arbejde kæresten i Sverige og var ikke så tit hjemme så der kunne vi jo kun når han var hjemme, så der tænkte vi ikke så meget over det. Er mest her det sidste stykke tid jeg har tænkt over det fordi vi har været igennem alle de prøver..

Men en dag skal det nok ske.. Det skal man jo blive ved at tro på.

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Sujan skriver:

Vi hygger når vi lyster.. Er ikke fastlagt. Og et halvt år arbejde kæresten i Sverige og var ikke så tit hjemme så der kunne vi jo kun når han var hjemme, så der tænkte vi ikke så meget over det. Er mest her det sidste stykke tid jeg har tænkt over det fordi vi har været igennem alle de prøver..

Men en dag skal det nok ske.. Det skal man jo blive ved at tro på.

har i prøvet med ægløsningtest?? der er nemlig kommet sådan en smart ny en frem....

Anmeld

3. maj 2011

Sujan

sweet skriver:

har i prøvet med ægløsningtest?? der er nemlig kommet sådan en smart ny en frem....

Ja har prøvet de alm. Men kan næsten altid mærke når jeg har ÆL.

Hvad er det for en smart ny en?

Anmeld

3. maj 2011

LotteGabriella

Sujan skriver:

Nej vi ved ikke hvorfor..

Alle prøver er fine. Vi er vel det man kalder uforklareligt barnløs.

Jeg sidder også og overvejer om jeg skulle gå over til hende en dag. Og sige. Du havde ret. Kunne være hun kunne sige noget om, om vi overhovedet får børn og om hun kan sige hvornår vi evt får det.
Er ikke sikker på jeg vil vide det. Men er fristende. Hun må jo kunne et eller andet. Selvom jeg normalt ikke tror på den slags.

min kusine havde mange spontane aborter, også uden forklaringer...hun gik til en clairvoyant og fik at vide, at hun havde nogle cyster som lavede uorden i hendes underliv, og at hun skulle be' om at blive scannet, så de kunne finde dem og fjerne dem!!!

Det var RIGTIGT, og hun har i dag 2 børn

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Sujan skriver:

Ja har prøvet de alm. Men kan næsten altid mærke når jeg har ÆL.

Hvad er det for en smart ny en?

jamen det er noget med at den er på batteri og man kan genbruge den... det holder ca et år.. og så er det bare en der måler fra ens spyt så man ikke skal lave en urinprøve hver gang... skal bare lige have snakket med min søster hvor det var på nettet hun havde set man kunne købe den... for den er ikke så meget fremme endnu... og så koster den vist kun et sted imellem 200-300 kr og det er jo mange penge at spare når den holder et helt år

Anmeld

4. maj 2011

Sujan

sweet skriver:

jamen det er noget med at den er på batteri og man kan genbruge den... det holder ca et år.. og så er det bare en der måler fra ens spyt så man ikke skal lave en urinprøve hver gang... skal bare lige have snakket med min søster hvor det var på nettet hun havde set man kunne købe den... for den er ikke så meget fremme endnu... og så koster den vist kun et sted imellem 200-300 kr og det er jo mange penge at spare når den holder et helt år

Ja den må du da godt lige finde ud af hvad hedder:-)

Anmeld

4. maj 2011

Sujan

LotteGabriella skriver:

min kusine havde mange spontane aborter, også uden forklaringer...hun gik til en clairvoyant og fik at vide, at hun havde nogle cyster som lavede uorden i hendes underliv, og at hun skulle be' om at blive scannet, så de kunne finde dem og fjerne dem!!!

Det var RIGTIGT, og hun har i dag 2 børn

Spændende.. Kunne godt være jeg skulle samle mod til at gå over og snakke med hende.. Men man er jo lidt bange for svaret alligevel.

Anmeld

4. maj 2011

LotteGabriella

Sujan skriver:

Spændende.. Kunne godt være jeg skulle samle mod til at gå over og snakke med hende.. Men man er jo lidt bange for svaret alligevel.

ja, det kan jeg godt forstå!

Jeg har aldrig selv været hos en, og har heller ikke lyst...men hvis det kan afklare nogle ting, som betyder SÅ MEGET for en, ja så synes jeg at det er en go' ting

Anmeld

4. maj 2011

Putomanen

Jeg var på et tidspunkt til en clairvoyant på en messe, og jeg har aldrig oplevet noget værre. Det var ren humbug. Og hun sagde også til mig, at hun ikke så børn i mit liv, i hvertfald ikke i de næste par år, what  Det er jo ikke lykkes endnu, så hun kan da have ret, men hvilken måde at sige det. Og resten af det hun sagde passede langt fra.

Nå, det var lige noget helt andet. Generelt set så tror jeg på, at der er nogle der har nogle helt specielle evner. Så jeg synes bestemt at du skal opsøge hende og spørge lidt ind til det. I værste tilfælde skal du bare smide det væk med tanken om, at hun er en gammel og måske lidt forvirret dame.

Kom endelig gerne med en opdatering!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.