Har lige oplevet noget meget mystisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.767 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Sujan

Stod og snakkede med en nabo som jeg aldrig rigtig har snakket med før.. Men nu er vi ved at renovere huset og derfor mange der kommer hen og snakker..

Vi har så stået og snakket et godt stykke tid om alt muligt.. Så da hun skal til at gå, går hun sådan lidt tæt forbi mig. Hun vender sig om og kigger på mig og siger: "ej i vil gerne have børn, og i har så svært ved det" ,"det må være hårdt"

Aner ikke hvad jeg skal svare. Har prøvet i 2 år og er ved at få lavet handlingsplan ved en fertillitetslæge. Meget få ved noget om det. Det var rigtig uhyggeligt. Hun fortæller så at hun er clairvoyant. Men jeg svare bare meget tøvende at det har vi da ikke og det er ikke noget.
Ved ikke hvorfor jeg svare sådan. Men vi har ikke fortalt særlig mange at vi prøver så blev bare helt paf.

Ja er helt hylet ud af den.. En virkelig mærkelig oplevelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

sweet

Sujan skriver:

Stod og snakkede med en nabo som jeg aldrig rigtig har snakket med før.. Men nu er vi ved at renovere huset og derfor mange der kommer hen og snakker..

Vi har så stået og snakket et godt stykke tid om alt muligt.. Så da hun skal til at gå, går hun sådan lidt tæt forbi mig. Hun vender sig om og kigger på mig og siger: "ej i vil gerne have børn, og i har så svært ved det" ,"det må være hårdt"

Aner ikke hvad jeg skal svare. Har prøvet i 2 år og er ved at få lavet handlingsplan ved en fertillitetslæge. Meget få ved noget om det. Det var rigtig uhyggeligt. Hun fortæller så at hun er clairvoyant. Men jeg svare bare meget tøvende at det har vi da ikke og det er ikke noget.
Ved ikke hvorfor jeg svare sådan. Men vi har ikke fortalt særlig mange at vi prøver så blev bare helt paf.

Ja er helt hylet ud af den.. En virkelig mærkelig oplevelse.

sådan her ville jeg nok også have set ud hvis det havde været mig..

Anmeld

3. maj 2011

Sujan

sweet skriver:

sådan her ville jeg nok også have set ud hvis det havde været mig..

Jeg tror også jeg så virkelig mærkelig ud...

Er stadig sådan lidt rystet.

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Sujan skriver:

Jeg tror også jeg så virkelig mærkelig ud...

Er stadig sådan lidt rystet.

det forstår jeg godt du gjorde..

må jeg have lov til at spørger om i ved hvorfor i ikke kan??

kan nemlig ikke selv holde på de små spire...

Anmeld

3. maj 2011

Sujan

sweet skriver:

det forstår jeg godt du gjorde..

må jeg have lov til at spørger om i ved hvorfor i ikke kan??

kan nemlig ikke selv holde på de små spire...

Nej vi ved ikke hvorfor..

Alle prøver er fine. Vi er vel det man kalder uforklareligt barnløs.

Jeg sidder også og overvejer om jeg skulle gå over til hende en dag. Og sige. Du havde ret. Kunne være hun kunne sige noget om, om vi overhovedet får børn og om hun kan sige hvornår vi evt får det.
Er ikke sikker på jeg vil vide det. Men er fristende. Hun må jo kunne et eller andet. Selvom jeg normalt ikke tror på den slags.

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Sujan skriver:

Nej vi ved ikke hvorfor..

Alle prøver er fine. Vi er vel det man kalder uforklareligt barnløs.

Jeg sidder også og overvejer om jeg skulle gå over til hende en dag. Og sige. Du havde ret. Kunne være hun kunne sige noget om, om vi overhovedet får børn og om hun kan sige hvornår vi evt får det.
Er ikke sikker på jeg vil vide det. Men er fristende. Hun må jo kunne et eller andet. Selvom jeg normalt ikke tror på den slags.

ja man kan godt blive fristet til at prøve og høre om man overhovedet kan blive gravid.. men på den anden har man lyst til at vide svaret...

har faktisk en bekendt og de var også uforklarlige barnløse.. de prøvede i over to år, men pludeselig så var den der og nu har de fået en bette

Anmeld

3. maj 2011

henh01

Faktisk er det lidt tarveligt hvis hun siger det fordi hun er spirituel - da du ikke har bedt hende om at lave claivoyance på dig. Når det er sagt så er der jo rigtig mange der tror på det åndelige og som kan mærke vibrationer, får budskaber, kan læse tanker osv. Måske hun er sådan en. Hvis jeg var dig ville jeg tage kontakt til hende, måske ved hun mere end du selv aner

Anmeld

3. maj 2011

Sujan

sweet skriver:

ja man kan godt blive fristet til at prøve og høre om man overhovedet kan blive gravid.. men på den anden har man lyst til at vide svaret...

har faktisk en bekendt og de var også uforklarlige barnløse.. de prøvede i over to år, men pludeselig så var den der og nu har de fået en bette

Nej ved heller ikke om jeg vil kende svaret.

Håber virkelig også det sker for os.. Men man kan godt miste modet ind imellem når man har prøvet så længe

Anmeld

3. maj 2011

Sujan

henh01 skriver:

Faktisk er det lidt tarveligt hvis hun siger det fordi hun er spirituel - da du ikke har bedt hende om at lave claivoyance på dig. Når det er sagt så er der jo rigtig mange der tror på det åndelige og som kan mærke vibrationer, får budskaber, kan læse tanker osv. Måske hun er sådan en. Hvis jeg var dig ville jeg tage kontakt til hende, måske ved hun mere end du selv aner

Ja synes også det var lidt strengt.. Hun sagde også undskyld bagefter..

Men hun er en ældre syg dame. Så hun lever ikke af at være clairvoyant. Så tror ikke det er et salgstrick.

Ved ikke om jeg tror på det, men er godt nok blevet nysgerrig. Hun kan jo umuligt vide at vi har prøvet så længe..

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Sujan skriver:

Nej ved heller ikke om jeg vil kende svaret.

Håber virkelig også det sker for os.. Men man kan godt miste modet ind imellem når man har prøvet så længe

ja forstår dig godt... prøver i hver måned i ægløsnings perioden eller hygger i bare når i lyster??

har hørt fra flere man skal ligge det på hylden, og så bare en dag ud og få en lille bøh-mand på og så hjem at hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.