Hva er det for nogle knopper?? (Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

MIWULA

kamtok skriver:

Nu er det heldigvis ikke noget der generer ham - det er vist mere mig der er generet af det  

Men vil helt sikkert råde dig til at vaske ham med rent vand på en klud hver dag (evt. inden sengetid) og så tørre godt med en stofble og blæse efter i alle folderne med en hårtørrer. Prøv evt. med lidt pudder til at prøve og tage fugten, hvis der skulle være noget tilbage.

okey det vil jeg gøre. tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

NinaNymannMadsen

MIWULA skriver:

okey. nej det tror jeg ik han gør. ;-)

så er det nok bare varmeknopper. du kan smøre dem med zinksalve hvis det er.

Anmeld

4. maj 2011

Nanastep

- Jeg er helt siker på det er varmeknopper!, Emil har dem på brystkassen og lidt på halsen, de forsvinder og kommer igen, så jo varmeknopper

Anmeld

4. maj 2011

TineA

MIWULA skriver:

Min søn har de her knopper på halsen nogle der ved hva det er??

Er det bare homonknopper eller?? Han har dem nemlig kun på halsen.  Han har haft homonknopper i hoved men sys ikk de så sådan ud. Håber nogle kan hjælpe mig lidt.

Hej

Som nogle nævner, kan det være fordi området mere eller mindre altid er vådt/fugtigt! Så kan man godt få knopper. Det ville vi jo nok også selv få Men en bruger herinde sagde en gang, at hun pustede på de våde områder for at holde det tørt og det virkede

Tine

Anmeld

4. maj 2011

camilla28

sidder lige i folderne  .. ja jeg siger også varmeknopper irration

Anmeld

4. maj 2011

olivia1009

Astasmor skriver:

så er det nok bare varmeknopper. du kan smøre dem med zinksalve hvis det er.

Jeg bruger weledas calendula zinksalve efter vask og tørring hvis der er optræk til irritation både under hage og andre folder. Og på  knopper. Det beroliger og heler og holder tør uden at udtørre huden. Et super universal middel

Anmeld

4. maj 2011

Zilke's Mor <3

jeg vil også mene at det er varmeknopper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.