Hva er det for nogle knopper?? (Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Lou87

MIWULA skriver:

okey sys da jeg tørre ham når han har været i bad og sån men kan da godt være jeg ikk lige får det gjord godt nok om natten måske.

Siger ikke at du ikk gør det godt nok, må du endelig ikk misforstå..
Var blot et forslag Min datter savler nemlig meget og jeg tørre hende tit under hagen og pudre.. Men tror mest på varmeknopper, nu der er så mange ?? Men ellers spørg SP.. De kommer gerne ud før næste aftalte tid hvis der er grund til bekymring jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

MIWULA

Tak alle sammen nu er jeg mere rolig.

Anmeld

3. maj 2011

Christine

MIWULA skriver:

jep må holde ekstra øje med det. Tak skal du ha.

Det er svært når de små folder så meget over det hele

Anmeld

3. maj 2011

MIWULA

Lou87 skriver:

Siger ikke at du ikk gør det godt nok, må du endelig ikk misforstå..
Var blot et forslag Min datter savler nemlig meget og jeg tørre hende tit under hagen og pudre.. Men tror mest på varmeknopper, nu der er så mange ?? Men ellers spørg SP.. De kommer gerne ud før næste aftalte tid hvis der er grund til bekymring jo

Nej nej opfatter det slet heller ikk sån. hehe.  Er glad for at få råd når nu man er første gangs mor.  Men tusind tak for hjælpen er meget mere rolig nu.

Anmeld

3. maj 2011

MIWULA

Christine skriver:

Det er svært når de små folder så meget over det hele

Hehe ja nemlig.

Anmeld

3. maj 2011

Lou87

MIWULA skriver:

Nej nej opfatter det slet heller ikk sån. hehe.  Er glad for at få råd når nu man er første gangs mor.  Men tusind tak for hjælpen er meget mere rolig nu.

Ja det er ikke nemt, smiler..
Synes også jeg selv har spurgt en del gange - men hellere end gang for meget end for lidt

Og velbekomme..
Men HUSK Sp er der altså altid - min har ihvertfald været super sød

Anmeld

3. maj 2011

kamtok

Varme/fugt knopper eller begyndende eksem... Jakob har dem også, og det har faktisk udviklet sig til mild børneeksem ned af halsen, på arme ben, ryg og mave  Han er ikke generet af det.

Vi prøver at holde området omkring halsen så rent som muligt  vasker det med rent vand hver dag og tørrer ham grundigt, og så får han efter bad og hårtørrer smurt Neutrals 70% fedtcreme på, da det er rådet jeg har fået fra lægen. Men det er svært at holde det rent og tørt med en STOR-savler.

Anmeld

3. maj 2011

MIWULA

Lou87 skriver:

Ja det er ikke nemt, smiler..
Synes også jeg selv har spurgt en del gange - men hellere end gang for meget end for lidt

Og velbekomme..
Men HUSK Sp er der altså altid - min har ihvertfald været super sød

Nej det jo det.  

Ja skal jeg nok tak

Anmeld

3. maj 2011

MIWULA

kamtok skriver:

Varme/fugt knopper eller begyndende eksem... Jakob har dem også, og det har faktisk udviklet sig til mild børneeksem ned af halsen, på arme ben, ryg og mave  Han er ikke generet af det.

Vi prøver at holde området omkring halsen så rent som muligt  vasker det med rent vand hver dag og tørrer ham grundigt, og så får han efter bad og hårtørrer smurt Neutrals 70% fedtcreme på, da det er rådet jeg har fået fra lægen. Men det er svært at holde det rent og tørt med en STOR-savler.

Uha lyder besværligt. Men tak fordi du siger det kan da være jeg kan nå og gøre så det ikk udvikler sig.

Anmeld

3. maj 2011

kamtok

MIWULA skriver:

Uha lyder besværligt. Men tak fordi du siger det kan da være jeg kan nå og gøre så det ikk udvikler sig.

Nu er det heldigvis ikke noget der generer ham - det er vist mere mig der er generet af det  

Men vil helt sikkert råde dig til at vaske ham med rent vand på en klud hver dag (evt. inden sengetid) og så tørre godt med en stofble og blæse efter i alle folderne med en hårtørrer. Prøv evt. med lidt pudder til at prøve og tage fugten, hvis der skulle være noget tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.