SædeFødsel ?? Kejsersnit.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Augusta11

Kender en førstegangsfødende der ankom til fødegangen, før de opdagede det. Hun blev tilbudt kejsersnit eller almindelig fødsel, og den almindelige fødsel gik godt. Det kan altså godt lade sig gøre. Når det er sagt, skal du nok lytte til jordmoderen, hun ved bedst. Husk at en fødsel sjældent bliver, som man forestiller sig. Selv den mest perfekte fødsel kan ende i akut kejsersnit. Det eneste man ved om en fødsel er, at den er uforudsigelig, og det er en del af spillet. Det vigtigste er, at du får et barn ud af det.

Held og lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

henh01

Hej jeg stod i samme situation som du - og havde allerede valgt at jeg ville føde selv selvom barnet lå i UK (der er også risici forbundet med kejsersnit) Hvis du forsøger dig med UK fødsel og noget går skidt så er det AKS - der er meget opsyn.

Heldigvis havde min lille mand vendt sig selv og kom ud helt "naturligt".

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth85

FØD SELV! Det er den største oplevelse i mit liv, at føde min søn selvom han lå i UK (underkropsstilling). Det var bare helt fantastisk, og lægerne anbefalede mig det, da det er bedre at føde selv end kejsersnit, så din krop selv ved, at nu har du født

Du må gerne læse min fødselsberetning, hvis du vil? Ellers skriv for spørgsmål. Jeg var ret i tvivl dengang, men jeg ville helst føde selv - og der er jo uddannet folk til at tage godt i mod dit barn, selvom han vil ud med numsen først

Den største oplevelse til dato i mit liv - helt fantastisk! Faktisk har min fødsel været den nemmeste i forhold til mange af mine veninders, og deres babyer lå 'normalt' i maven Såååå du skal endelig prøve selv, hvis du spørger mig. Var selv hele møllen igennem med vending og tusinde overvejelser, men jeg kom frem til den konklusion, at min søn skulle vælge sin fødselsdag selv, og da jeg var alene med ham, så var det ikke fedt at rende rundt med et ar i maven, og heller ikke fedt ikke at måtte løfte ret meget. Desuden er der jo en risiko ved at få KS - måske kan man aldrig selv føde normalt igen jo!

Skriv en pb hvis du vil vide mere - jeg var rigtig glad for, at mange hjalp mig dengang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.