FØD SELV! Det er den største oplevelse i mit liv, at føde min søn selvom han lå i UK (underkropsstilling). Det var bare helt fantastisk, og lægerne anbefalede mig det, da det er bedre at føde selv end kejsersnit, så din krop selv ved, at nu har du født 
Du må gerne læse min fødselsberetning, hvis du vil? Ellers skriv for spørgsmål. Jeg var ret i tvivl dengang, men jeg ville helst føde selv - og der er jo uddannet folk til at tage godt i mod dit barn, selvom han vil ud med numsen først 
Den største oplevelse til dato i mit liv - helt fantastisk! Faktisk har min fødsel været den nemmeste i forhold til mange af mine veninders, og deres babyer lå 'normalt' i maven
Såååå du skal endelig prøve selv, hvis du spørger mig. Var selv hele møllen igennem med vending og tusinde overvejelser, men jeg kom frem til den konklusion, at min søn skulle vælge sin fødselsdag selv, og da jeg var alene med ham, så var det ikke fedt at rende rundt med et ar i maven, og heller ikke fedt ikke at måtte løfte ret meget. Desuden er der jo en risiko ved at få KS - måske kan man aldrig selv føde normalt igen jo!
Skriv en pb hvis du vil vide mere - jeg var rigtig glad for, at mange hjalp mig dengang 

Anmeld