SædeFødsel ?? Kejsersnit.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.682 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Williams'Mor

Hej med jer!!

Jeg er 41+1 uger henne og fik idag at vide at William lå med hovede opad .. Jeg blev scannet og det hele så der er ingen tvivl.
Jeg har nu fået en tid imorgen til "vending", Men de sagde at de desværre ikke tror det vil lykkes da jeg er så langt henne.
- Så endte skulle jeg føde i sædestilling, ellers skulle det være kejsersnit.
Sædestillingsfødsel, ville de bestemt ikke anbefale for første fødende, og de ser helst jeg får kejsersnit, men jeg er sådan i tvivl.

Jeg er rigtig, rigtig ked af det da jeg virkelig ønskede en helt normal fødsel. Knækkede fuldstændig sammen efter scanningen. Åha, håber det lykkes imorgen, men jeg vil ikke håbe for meget. Nogle der vil dele sine egne erfaringer & meninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

morethanperfect

Williams'Mor skriver:

Hej med jer!!

Jeg er 41+1 uger henne og fik idag at vide at William lå med hovede opad .. Jeg blev scannet og det hele så der er ingen tvivl.
Jeg har nu fået en tid imorgen til "vending", Men de sagde at de desværre ikke tror det vil lykkes da jeg er så langt henne.
Sædestillingsfødsel, ville de bestemt ikke anbefale for første fødende, og de ser helst jeg får kejsersnit, men jeg er sådan i tvivl.

Jeg er rigtig, rigtig ked af det da jeg virkelig ønskede en helt normal fødsel. Knækkede fuldstændig sammen efter scanningen. Åha, håber det lykkes imorgen, men jeg vil ikke håbe for meget. Nogle der vil dele sine egne erfaringer & meninger.

Åhh nej .. Men er sikker på det hele nok skal gå 

Når du først ligger der tænker du ikke over det .  Jeg krydser ALT hvad jeg kan for at de kan få ham vendt så han kan komme ud på den rigtige måde ! 

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Williams'Mor skriver:

Hej med jer!!

Jeg har ingen erfaringer...men har to ks og en almindelig fødsel med mig...ja, det er øv ikke at kunen føde som man nu ønskede sig, men hellere en unormal fødsel som ikke lever op til forventningerne end en almindelig fødsel og så en risiko for et sygt og handicappet barn...må indrømme at jeg ikke ville være i tvivl, jeg ville ikke turde udsætte barnet for det bare fordi jeg helst selv ville føde...ks er også en smuk møde at få børn på og kejser børn er de smukkeste..

Knus..

Anmeld

3. maj 2011

mortilnoahogmelina

JEg har ikke selv stået i en sådan situation .
Men havde det været mig havde jeg uden tvivl valgt et ks , det havde jeg af flere grunde men helt sikkert at jeg har hørt at det skulle være utrolig smertefuldt at føde selv .
Jo større baby er jo mere ondt gør det ? ved du hvad han vejer ?
Kan så godt forstå dig , man kan jo os sige du har aldrig prøvede at føde selv så du ved ikke hvor stor en smerte det er at føde selv den begrundelse kan du jo prøve over for dig selv så du vælger en alm fødsel .
Men jeg siger bare jeg fødte selv og han lå med hovedet ned han vejede 3768 og det gør sindsyg ondt at føde selv .
Man har os hørt om dem som ligger i uk kan have navlesnor rundt om halsen .
Knus Pernille og held og lykke

Anmeld

3. maj 2011

maria_wlt

Eva. skriver:

Jeg har ingen erfaringer...men har to ks og en almindelig fødsel med mig...ja, det er øv ikke at kunen føde som man nu ønskede sig, men hellere en unormal fødsel som ikke lever op til forventningerne end en almindelig fødsel og så en risiko for et sygt og handicappet barn...må indrømme at jeg ikke ville være i tvivl, jeg ville ikke turde udsætte barnet for det bare fordi jeg helst selv ville føde...ks er også en smuk møde at få børn på og kejser børn er de smukkeste..

Knus..

Jeg kan ikke være mere enig..

Jeg har et planlagt KS bag mig og en almindelig fødsel for 8 dage siden..

Den gik ikke som ønsket, så jeg skal ikke føde noget igen. Det bliver KS næste gange, og jeg har det SÅ godt med det..

Mit KS var perfekt

Anmeld

3. maj 2011

Williams'Mor

Kunne helt sikkert bruge alle jeres kommentare.
Hælder lidt til kejsersnit, selvom jeg såååå gerne ville føde selv!

Anmeld

3. maj 2011

jannebjerre

Undskyld jeg spørger dumt - men hvad er sædefødsel?

Anmeld

3. maj 2011

lisesp83

jannebjerre skriver:

Undskyld jeg spørger dumt - men hvad er sædefødsel?

Baby vender med numsen ned i fødekanalen.

Anmeld

3. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

ved at henri84 fødte en pige med numsen først og hun var født inden der var gået 30 min efter de var ank til føde afd.

Hun var en stor pige...

Anmeld

3. maj 2011

puslepigen

hej

jeg står i samme situation, jeg er 40+1 og de har prøvet aat vende min baby 2 gange uden held, jeg var til kontrol  går hvor jeg blev scannet og de fandt ud af at der var lige i underkanten af foster  vand og de ikke længere vil tilråde en sæddefødsel så det bliver kejsersnit i stedet for, med mindre at han kommer ud af sig selv inden på fredag og jeg ville blive føldt tæt hvis jeg går i fødsel.

håber det lykkes for dig at den baby kan vendes, men lyt til dit hjerte og gør det du føler er bedst for dig og din baby.

jeg krydser fingere for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.