strøby skolens sfo? (ved Køge)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen der har børn i strøbyskolens sfo?

Jeg startede mit barn op i går og er helt chokeret over personalets ligegyldighed og det elendige vilkår generelt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

Jeg startede mit barn op i går og er helt chokeret over personalets ligegyldighed og det elendige vilkår generelt.

tag dog en snak med dem... det ville jeg have gjort

Anmeld

3. maj 2011

roenlund

desværre er økonomien i stevns sådårlig at det kan mærkes i pasningstilbudene...

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg har ingen erfaring med det sted....men ved at mange bliver meget overraskede over kontrasten fra bh til sfo..er det den du har oplevet mon?

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg har ingen erfaring med det sted....men ved at mange bliver meget overraskede over kontrasten fra bh til sfo..er det den du har oplevet mon?

Det er mit andet barn jeg sender i sfo så jeg har før prøvet det kulturchok det er at skifte . Men jeg er i tvivl om det netop er det der er galt. Om det er fordi jeg har glemt hvordan det er eller om tingene reelt er blevet værre siden sidst.

Bare sådan en ting som at sige ordentligt godmorgen og tage pænt imod børnene gør man ikke. Man kan bare aflevere sit barn i et rum som om det var en taske man lige droppede af 

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

tag dog en snak med dem... det ville jeg have gjort

Det er min plan i morgen.

Jeg håber jo at det bare at opstart-vanskeligheder for personalet. Men en ting er tid osv noget helt andet er menneskesyn og jeg oplever ikke meget smil og imødekommenhed. Trods det at mit barn er et meget smilende barn.

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

roenlund skriver:

desværre er økonomien i stevns sådårlig at det kan mærkes i pasningstilbudene...

Vi flyttede til stevns for at kunne få hus og have i en fornuftig prisklasse. Men til tider kan jeg helt fortryde at vi bor her. Der spares så meget på børneområdet at jeg kan blive bekymret for mine børns dagligdag.

En helt anden ting er at jeg forventer at personalet godt kan være imødekomende uanset hvordan økonomien ser ud

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Det er mit andet barn jeg sender i sfo så jeg har før prøvet det kulturchok det er at skifte . Men jeg er i tvivl om det netop er det der er galt. Om det er fordi jeg har glemt hvordan det er eller om tingene reelt er blevet værre siden sidst.

Bare sådan en ting som at sige ordentligt godmorgen og tage pænt imod børnene gør man ikke. Man kan bare aflevere sit barn i et rum som om det var en taske man lige droppede af 

Men går barnet ikke bare ind og man siger farvel....eller? det gør min i hvert fald, smider ham bare af ved parkeringspladsen og så finder han ind og finder vennerne...men altså, der bliver jo sparet mere og mere, jeg er dog fint tilfreds med den sfo min søn går i, han gider bare ikke være der..

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Men går barnet ikke bare ind og man siger farvel....eller? det gør min i hvert fald, smider ham bare af ved parkeringspladsen og så finder han ind og finder vennerne...men altså, der bliver jo sparet mere og mere, jeg er dog fint tilfreds med den sfo min søn går i, han gider bare ikke være der..

Jo det er meningen at mit barn fra på mandag selv skal tage bussen, stå af foran sfoen og selv gå ind. Problemet er at de voksne slet ikke ser at nogen kommer ind af døren. Og at de heller ikke kigger efter/gider at kigge. Man skal hen og sparke dem over skinnebenet før man bliver set.

Problemet i mine øjne er at det her er børn på 5 år. Altså ikke store børn. Der er vist 180 børn i sfoen og morgenen er kaotisk. Sfoen vil gerne have at de nye børn møder ind kl 8 samtidig med at skolebørnene møder og er på vej ind i skolen i samme bygning. Og hvor de børn med morgenåbning er på vej ud af sfoen.

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jo det er meningen at mit barn fra på mandag selv skal tage bussen, stå af foran sfoen og selv gå ind. Problemet er at de voksne slet ikke ser at nogen kommer ind af døren. Og at de heller ikke kigger efter/gider at kigge. Man skal hen og sparke dem over skinnebenet før man bliver set.

Problemet i mine øjne er at det her er børn på 5 år. Altså ikke store børn. Der er vist 180 børn i sfoen og morgenen er kaotisk. Sfoen vil gerne have at de nye børn møder ind kl 8 samtidig med at skolebørnene møder og er på vej ind i skolen i samme bygning. Og hvor de børn med morgenåbning er på vej ud af sfoen.

Ja, jeg er da glad for mine ikke behøver sådan en kaotisk start på sfo...men hvis dit barn kommer lige til skoletid, så er der vel ikke meget sfo...

Jeg synes slet ikke hverken bh eller sfo er særlig godt for børn som tiderne er blevet....som du selv er inde på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.