SP besøg veloverstået + update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

linemus

Et dejligt profilbillede, du har fået på af dem

Hvordan gik det med at komme ud af huset? Uha, jeg husker det godt. Bliv i din hule så længe du har brug for det

Har du fået Tine til SP?

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

ulleby

KaMa skriver:

Ja, det er til min-mave.dk. Det er jo ikke for at reklamere for en anden babyside. Synes baby.dk er meget mere brugervenligt - men vi er en masse tvillingemødre, der har denne her lukkede gruppe. Den er GULD værd! Andre kan ikke læse med, så vi er meget ærlige osv. Plus der er så mange fine billeder af de lækreste babytvillinger.

Det lyder super - men skal jeg inviteres ind i gruppen eller hvordan gør man? Syntes min mave er lidt ubruger venlig

Anmeld

9. maj 2011

ulleby

linemus skriver:

Et dejligt profilbillede, du har fået på af dem

Hvordan gik det med at komme ud af huset? Uha, jeg husker det godt. Bliv i din hule så længe du har brug for det

Har du fået Tine til SP?

Knus Line

Hej Line,

Hmmmmm vi kom ingen steder min niece havde været i selskab med mæslinger og de vidste ikke om hun var smitett - så det turde vi ikke løbe an på Men jeg har i dag været i dronninglund for at købe somemrsko - jeg skyndte mig tilbage til min baby hule

Jeps jeg har så hun virker god - havde du også hende?

Kram Didde

Anmeld

9. maj 2011

Vial

ulleby skriver:

Det lyder super - men skal jeg inviteres ind i gruppen eller hvordan gør man? Syntes min mave er lidt ubruger venlig

Jep, du bruger bare linket og søger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.