ulleby skriver:
Tid til en kort update her fra - vi har i dag haft besøg af sp. Sikke en positiv oplevelse og tvillinge damerne de tagre godt fra ved mors bryst og resten bliver malket ud
Carmen er nu 2800 gram og 50 cm og Ella er 2700 gram og 49 cm - så de damer vokser godt
Vi skal i morgen for første gang ud af huset, vi skal til åbenthus ved den offentlige dp. Er meget spændt, har mange tanker omkring det. Hvad skal jeg huske i pusletasken, kan jeg komme afsted med at varme flaske der nede, hvordan tager pigerne det og hvordan tager moderen det. Heldigvis skal manden med og det er i den by vi bor i - så vi kan altid gå hjem hvis det brænder på
Lørdag er vi inviteret til familie fødselsdag i min søster og familie campingvogn, men sp er lidt skeptisk over for det. Hun mener ikke at pigerne er helt store nok og måske er der for mange mennesker. Og hun vil gerne vi finder ud af om nogen er lidt små forkølet for så må vi ikke. Så øv øv øv men trods det var det lidt op til os selv. Men syntes ikke helt det var op til os selv. Syntes lidt hun sagde nej. Men er det sådan det er når de er så små
Pigerne skal stadigvæk bruge hue 24-7 grundet deres str. De må ikke kom ud og sove, men gerne gå en lille tur. Så vi venter spændt på de når de 3000 gram så vi får lidt mere frie tøjler
Vi skal til at prøve med de sover i barnevognen ude i garagen, hvor der er varme på for de kan vende sig til den. Det er jeg spændt på
Ellers tror jeg det er det for nu
Ser først tråden nu.
RESPEKT for at I overhoved overvejer at tage til fødselsdag med sådanne to små piger. Der var jeg slet ikke.. jeg var jo også alene.
Det er sjovt med de huer. Jeg fødte på Riget, og mine har aldrig haft en hue på mens de var indlagt. Til trods for, at de blev født 36+3, kom ned på 2200 gram - og de havde gulsot.
Jeg fik at vide, at det var en skrøne, at babyer afgiver deres varme igennem hovedbunden. Mærkeligt.
Hvad fødte du i (altså lige som jeg fødte 36+3).
Shit, de er dejlige dine små piger og igen fantastiske navne.
PS: Husk at bruge den lukkede gruppe, hvis du har nogle spørgsmål. Vi er SÅ mange derinde efterhånden. Rigtig god gruppe.
http://www.min-mave.dk/grupper/lukkede-grupper/subject-8794.htm