Vores første barn på tv. Fuck hvor er han dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Mi

Jakob'sMor skriver:

Kan huske første gang jeg så det, troede jeg det var små søde beskeder han have skrvet - nixen! Jeg er så stadig så lagde min kæreste sådan nogle seddel gjorde jeg det ikke

nej, jeg tror også at jeg i trods ville se tv hele dagen  Jeg læste lige en gammel artikel i odense ugeavis om at de stadig et år efter udsendelserne fejrede deres månedsdag hver måned. Hold da op et overskud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Mira0911

Jakob'sMor skriver:

Nej nej, ham som sammen med hende med krøllerne, kan ikke huske hvad han hedder.

Nååh.. Hende der skulle sættes igang... De har en hund.. sådan en hvid et eller andet... 

Anmeld

3. maj 2011

Jakob'sMor

MoarJ skriver:

Nååh.. Hende der skulle sættes igang... De har en hund.. sådan en hvid et eller andet... 

Jeps, det er ham vi snakker om, sikke en særling!

Anmeld

3. maj 2011

Mi

MoarJ skriver:

Det er dem, hvor han ville cykle hende til hospitalet når hun skulle føde. Han er forsker i et eller andet tunnel eller bro haløjsa og hun er optiker med langt krølles blondt hår.

Anmeld

3. maj 2011

Jakob'sMor

Mi skriver:

nej, jeg tror også at jeg i trods ville se tv hele dagen  Jeg læste lige en gammel artikel i odense ugeavis om at de stadig et år efter udsendelserne fejrede deres månedsdag hver måned. Hold da op et overskud

Hold nu kæft mand... Det har vi ikke overskud til og synes nu også man går lidt for meget op i det hvis man ferje hver mdr, vi gør lidt special ud af års dag, men ikke sådan for fuld skrue. For synes nu Mikkel er lige dejlig og fantastisk om det er den 25/6 eller ej

Anmeld

3. maj 2011

Mi

Jakob'sMor skriver:

Hold nu kæft mand... Det har vi ikke overskud til og synes nu også man går lidt for meget op i det hvis man ferje hver mdr, vi gør lidt special ud af års dag, men ikke sådan for fuld skrue. For synes nu Mikkel er lige dejlig og fantastisk om det er den 25/6 eller ej

Ja, tilsyneladende tager de i bio eller ud at spise hver den 17. i måneden. Vi får det ikke engang gjort hvert halve år.

Anmeld

3. maj 2011

Christine

Mi skriver:

Ja han fylder godt nok lidt i det parforhold. Men et eller andet må han jo kunne

ARGH jeg har slet ikke lyst til at tænke på hvad han kan!!

Anmeld

3. maj 2011

sarahb

Mi skriver:

Sidder lige og ser genudsendelsen af Vores første barn. Ham den ene far skriver små seddler til hans kone, om hvad hun skal nå at lave i løbet af dagen mens han er på arbejde. Jeg ville blive stiktosset hvis min mand gjorde det

Ved i hvad der er sket med parrene efter udsendelsene er færdige?

hahahaah han er bare en torsk..
Har du set at det med han er ked af at han ikk kan være med til at amme osv.. OMG!!!

Anmeld

3. maj 2011

Mi

Christine skriver:

ARGH jeg har slet ikke lyst til at tænke på hvad han kan!!

Får du ubehagelige billede på nethinden

Anmeld

3. maj 2011

Mi

sarahb skriver:

hahahaah han er bare en torsk..
Har du set at det med han er ked af at han ikk kan være med til at amme osv.. OMG!!!

Ja så det godt. Han var lige ved at udvikle mælkekirtler af bare længsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.