Vores første barn på tv. Fuck hvor er han dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.967 visninger
43 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Mi

Sidder lige og ser genudsendelsen af Vores første barn. Ham den ene far skriver små seddler til hans kone, om hvad hun skal nå at lave i løbet af dagen mens han er på arbejde. Jeg ville blive stiktosset hvis min mand gjorde det

Ved i hvad der er sket med parrene efter udsendelsene er færdige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

twinboys

Mi skriver:

Sidder lige og ser genudsendelsen af Vores første barn. Ham den ene far skriver små seddler til hans kone, om hvad hun skal nå at lave i løbet af dagen mens han er på arbejde. Jeg ville blive stiktosset hvis min mand gjorde det

sådan en klaphat

Anmeld

3. maj 2011

Christine

Mi skriver:

Han virker i det hele taget lidt.. overdrevet. Jeg fatter ikke lige hvad hun ser i ham, han er heller ikke min kop the.

Anmeld

3. maj 2011

JacobsMoar

Ham kunne jeg så ikke lige leve sammen med 

Anmeld

3. maj 2011

sophiemy

hi hi det generede også mig første gang jeg så udsendelsen Han er gennemført kontrolfreak - og ja jeg ville også blive SINDSYG.

Men kan også huske at jeg tænkte, at der er godt nok mange piger, der ville gøre det samme som ham - hvis det var manden der gik derhjemme

Anmeld

3. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har så ikke set programmet men hvis kæresten stadig havde job ville jeg da være glad for at han huskede min hukommelse er dårlig og derfor hjalp mig med at huske tingene vi havde aftalt der skulle laves den pågældende dag...

men hvis der ingen kommunikation er om tingene og det bare er ordrer der bliver givet på den måde så er det ikke ok...

man skal være enige om tingene og snakke om tingene...

Anmeld

3. maj 2011

maryjane

madagaskar skriver:

hi hi det generede også mig første gang jeg så udsendelsen Han er gennemført kontrolfreak - og ja jeg ville også blive SINDSYG.

Men kan også huske at jeg tænkte, at der er godt nok mange piger, der ville gøre det samme som ham - hvis det var manden der gik derhjemme

Anmeld

3. maj 2011

Mi

twinboys skriver:

sådan en klaphat

Nemlig, herhjemme laver vi seddler SAMMEN og ikke til hinanden.

Anmeld

3. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mi skriver:

Synes konen er sej. Nok meget godt hun kan grine lidt af det 

Jeg var blevet skør af det 

Anmeld

3. maj 2011

Mi

Christine skriver:

Han virker i det hele taget lidt.. overdrevet. Jeg fatter ikke lige hvad hun ser i ham, han er heller ikke min kop the.

Ja han fylder godt nok lidt i det parforhold. Men et eller andet må han jo kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.