hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Millesmammi

isabellamor skriver:

hvis i er vant til at have hund så ser jeg absolut ingen problemer med at anskaffe sig en ny, og måske så helst fra hvalf af, så den ikke har været andre stedet før og derved eks. ikke er vant til børn.. 

vi vil helt klart have os en hvalp - jeg tør ikke købe en der er nogle år gammel, når man ikke ved hvor den kommer fra og sådan

vi har haft en hund sammen, som vi så kom af med, grunden skrev jeg til at starte med . jesper har haft hund ved sine forældre hele sit liv, men jeg har ingen haft ved mine forældre, men jeg ved godt hvor meget det kræver, derfor vil jeg gerne ha den INDEN barn nummer 2 kommer til verden sidst i november, så vi kan opdrage den som meget så muligt, men helt klart at vi ikke er færdig med det, når barn nummer 2 er kommet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Isabella_mor

Millesmammi skriver:

vi vil helt klart have os en hvalp - jeg tør ikke købe en der er nogle år gammel, når man ikke ved hvor den kommer fra og sådan

vi har haft en hund sammen, som vi så kom af med, grunden skrev jeg til at starte med . jesper har haft hund ved sine forældre hele sit liv, men jeg har ingen haft ved mine forældre, men jeg ved godt hvor meget det kræver, derfor vil jeg gerne ha den INDEN barn nummer 2 kommer til verden sidst i november, så vi kan opdrage den som meget så muligt, men helt klart at vi ikke er færdig med det, når barn nummer 2 er kommet

jeg har selv hund, og det er ikke noget problem hvertfald, med en nyfødt.. nu ved jeg så ikke hvordan det er med en hel lille hvalp og så en nyfødt. men i er jo to mennesker, så mon ikke i kan få det arrangeret sådan at det nok skal gå. så kan i evt skaffe den lige når du går på barsel, så er du hjemme hele tiden og så kan det jo sagtens komme til at fungere.. så kan hunden jo komme med om morgenen når den ældste skal i institution osv.. så er det lige et par fluer med et smæk.. 

hunde er dejlige dyr, og de bliver for det beste børnenes bedste ven. og fra helt lille lærer den dem at kende og hvis i får jer en race som ikke er AAAALT for stor, så vil børnene med tiden komme til at kunne gå ture med den også  

Anmeld

3. maj 2011

Millesmammi

isabellamor skriver:

jeg har selv hund, og det er ikke noget problem hvertfald, med en nyfødt.. nu ved jeg så ikke hvordan det er med en hel lille hvalp og så en nyfødt. men i er jo to mennesker, så mon ikke i kan få det arrangeret sådan at det nok skal gå. så kan i evt skaffe den lige når du går på barsel, så er du hjemme hele tiden og så kan det jo sagtens komme til at fungere.. så kan hunden jo komme med om morgenen når den ældste skal i institution osv.. så er det lige et par fluer med et smæk.. 

hunde er dejlige dyr, og de bliver for det beste børnenes bedste ven. og fra helt lille lærer den dem at kende og hvis i får jer en race som ikke er AAAALT for stor, så vil børnene med tiden komme til at kunne gå ture med den også  

ja self han har allerede fundet en 'old engelsk bulldog'

Anmeld

3. maj 2011

Isabella_mor

ja self han har allerede fundet en 'old engelsk bulldog'

kender ikke racen   med mindre det er den der store tykke prop med en masse deller, de er fanme dejlige.. 

Anmeld

3. maj 2011

Ann.

Jeg ville vente til efter. Og det er af den grund at i kan risikere at hund bliver jaloux, når nu i skal bruge al (meget) af jeres tid på den ny. Tror det er noget andet hvis man har en voksen hund. 

Vores plan var også at få hund først inden vi fik Lærke - men da vi fandt ud af at hun var på vej, besluttede vi at vente til efter hun var født. Hun var lige knap et år da vi fik Bette. 

Nu ved jeg så at vi ikke skal have flere børn før om ca. 5 år, så vi skal have en hund mere her i juli/august før det bliver for tæt på det næste barn vi skal have.

Anmeld

3. maj 2011

henh01

hej

jeg har hørt - først børn så hunde

Det giver egentlig meget god mening. Men I skal da følge Jeres hjerte og huske på at en hund har man i hvert fald i 8-10 år.

Anmeld

3. maj 2011

B&J

Som du selv skriver så skal kæresten gå til hundetræning det er super god ide, og syntes ikke det er for tidligt og klart han savner hund når det er noget han er vokset op med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.