hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Millesmammi

nu er vi jo lige kommet af med vores hund, pga han var meget hidsig og gerne ville bide små børn! og havde egentlig sagt til min kæreste at vi IKKE skulle ha nogen hund lige forløbig! men han er vokset op med hund hele sit liv og har svært ved at undvære en. og nu er jeg gået med til det, HVIS HAN GÅR TIL HUNDETRÆNING MED DEN! er det for tidligt? - vores gamle hund blev hentet i søndags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

twinboys

Millesmammi skriver:

nu er vi jo lige kommet af med vores hund, pga han var meget hidsig og gerne ville bide små børn! og havde egentlig sagt til min kæreste at vi IKKE skulle ha nogen hund lige forløbig! men han er vokset op med hund hele sit liv og har svært ved at undvære en. og nu er jeg gået med til det, HVIS HAN GÅR TIL HUNDETRÆNING MED DEN! er det for tidligt? - vores gamle hund blev hentet i søndags

nej det synes jeg ikke... har ikke selv nogen hund

Anmeld

3. maj 2011

sophiemy

Er det ikke noget med at I venter jer en lille ny? I så fald ville jeg måske nok lige vente og se hvad det medførte af ændringer i jeres hverdag.

Men det er jo jer der bedst kan afgøre om der er overskud til at opdrage en lille hvalp. Har ikke selv hund, men ved hvad det kræver at passe på og opdrage en helt lille hvalp

Anmeld

3. maj 2011

Millesmammi

madagaskar skriver:

Er det ikke noget med at I venter jer en lille ny? I så fald ville jeg måske nok lige vente og se hvad det medførte af ændringer i jeres hverdag.

Men det er jo jer der bedst kan afgøre om der er overskud til at opdrage en lille hvalp. Har ikke selv hund, men ved hvad det kræver at passe på og opdrage en helt lille hvalp

jo det er også det jeg har tænkt meget over. vi vil gerne kunne opdrage på den så meget som muligt INDEN den lille nye kommer til verden

Anmeld

3. maj 2011

Millesmammi

madagaskar skriver:

jo det er også det jeg har tænkt meget over. vi vil gerne kunne opdrage på den så meget som muligt INDEN den lille nye kommer til verden

Anmeld

3. maj 2011

Mikkel's mor <3

Nej syntes ikke at det er tidligt, i kom jo af med den af god grund.

Anmeld

3. maj 2011

sophiemy

Millesmammi skriver:

jeg ved ikke hvor længe der er til din termin, men jeg kan næsten forsikre dig om at arbejdet med en lille hvalp på ingen måde er afsluttet inden den lille bebs melder sin ankomst

Anmeld

3. maj 2011

Millesmammi

madagaskar skriver:

jeg ved ikke hvor længe der er til din termin, men jeg kan næsten forsikre dig om at arbejdet med en lille hvalp på ingen måde er afsluttet inden den lille bebs melder sin ankomst

sidst i november

Anmeld

3. maj 2011

Mi

Der skal sættes meget overskud og tid af til at opdrage hvalpen de første par år, for ellers får i aldrig en god hund ud af det. Om i har overskud til det, ved i bedst selv.

Anmeld

3. maj 2011

Isabella_mor

hvis i er vant til at have hund så ser jeg absolut ingen problemer med at anskaffe sig en ny, og måske så helst fra hvalf af, så den ikke har været andre stedet før og derved eks. ikke er vant til børn.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.