Alkohol, hårfarvning, make-up?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

PiaRW skriver:

Jeg vil høre om der er nogle af jer som har drukket alkohol og/eller farvet/affarvet hår, fordi I ikke vidste I var gravide, og har det fået konsekvenser for barnet?

Og hvad med make-up, er der nogle som har brugt make up, hvor det har fået konsekvenser for barnet?

Jeg er ikke den zippede, hysteriske der ikke engang vil bruge parfume. Men da jeg fandt ud af jeg var gravid imorges, havde jeg været i byen nogle gange, og farvet hår en gang. Jeg er nu bange for om fosteret kan have taget skade? Alkohol og hårfarvning stopper i hvert fald fra nu af!!!!

Tror ikke du skal være bekymret for at det har taget skade, men godt at du stopper nu.

Af make up kan du jo evt. skifte til et mærke som er uden parabener og parfume. F.eks. Nilens Jord.

Så er du da sikker på at de værste stoffer ikke påvirker, men kan stadig bruge make up som du plejer. Det gør jeg, og det er skønt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Bavianis

Secrets skriver:

Jeg tror ikke du har noget at frygte. Så vidt jeg ved modtager baby i den første tid næring fra moderkagen, og ikke fra dig. Det er først senere hen. Så hvis du bare stopper med de ting nu, er du godt dækket ind Angående alle de ting man må og ikke må, går jeg ind for, at man giver baby de bedste betingelser og forsøger at undgå farlige stoffer, der på sigt kan give barnet allergiproblemer og andet. Så hvis du bare passer på dig selv og spiren fra nu af, så bare rolig

Ikke moderkagen - men blommesækken

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

Bavianis skriver:

Ikke moderkagen - men blommesækken

Nårh ja, potato potAto! Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.