Puha, går med en knude i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

matryoshka

Mathias Villads skriver:

Imorgen skal jeg til kontrol på ringsted sygehus, hvor jeg skal til mamografi... Jeg fandt for et stykke tid siden en knude i brystet og nu nærmer dagen sig og jeg kan slet ikke vente til imorgen, så jeg kan få klarhed...

Det er en knude, som kan rykkes rundt på, så regner med at det er en ufarlig en af slagsen, men det vil tiden vise imorgen...

Der er desværre meget kræft i familie, men jeg er heldigvis ikke bære af genet, selvom min mor, mormor og moster har haft det... min mor blev helbredt for underlivskræft i en alder af 27år, men min mormor døde af det, men hun gjorde heller ikke noget for det dengang.... og min moster mistede jeg for nogle år siden af kræft i hele kroppen, men hun startede med brystkræft, men det blev hun helbredt for.. de mener dog hun havde haft noget sidende i leveren da de opdaget den i brystet, så den fik lov at sprede sig... havde den været opdaget, så havde hun levet, mener de...

Nå, men imorgen får jeg dommen, som jeg tænker det... har lige fået fjernet nogle fedtknuder i benet og der var jeg lige så nervøs... dem får jeg tilsyneladende en masse af... hvilket er frustrende...

Ville ikke noget med indlægget, jo måske have mine tanker ud i ord.... dem er der mange af pt....

Knus Mette

Jeg har prøvet det, altså at have en knud og blive testet. Dog har jeg ikke familie som har haft det, så er ikke udsat. Men jeg syntes nu alligevel at det var lidt skræmmende.

Min knud, kunne lige som din rykkes lidt rundt på, og lægen havde umiddelbart ikke mistanke om at der varn noget farligt - og det var der heller ikke.

Jeg fik fortalt, at 9 ud af 10 gange er der ikke kræft. Jeg fik taget biopsi, mammografi og en ultralydsscanning. Totalt smertefri og hurtig process, og fik brev efter nogle dage. Havde der været kræft, havde de ringet med det samme.

Knuden gør de ikke noget ved, så længe jeg ikke generes af den, hvilket jeg ikke gør. Jeg krydser fingre for at alt er som det skal være!! Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
CamillaValby skriver:

Helt enig

Men som du selv skrev så får du dommen i morgen Jeg kan huske at jeg ikke huskke sove dagen op til.

Og du får svaret med det samme, hvad tid skal du der over?

Skal heldigvis rimelig tidlig til, nemlig 10.30... Så kan aflevere victor i børnehave ved halv ti tiden og hente en veninde, som skal tages sig af lille manden... og så afsted mod ringsted... ved dog der er ventetid.. får årligt en mammografi, men denne gang har jeg så opdaget en knude før indkaldelse... var ikke afsted sidste år, da jeg var gravid.....

Får nok heller ikke sovet det vilde....

Anmeld

3. maj 2011

Lady Marion <3

Jeg krydser fingre for dig   selvf fejler du ikke noget

Anmeld

3. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
Muffi<3 skriver:

Jeg krydser fingre for dig   selvf fejler du ikke noget

Det siger jeg også til mig selv tyve gange om dagen.... Så der er intet i vejen.. min mand siger det samme og han plejer at have ret... Så håber... men nøj tiden går langsom idag...

Anmeld

3. maj 2011

CamillaValby

Mathias Villads skriver:

Skal heldigvis rimelig tidlig til, nemlig 10.30... Så kan aflevere victor i børnehave ved halv ti tiden og hente en veninde, som skal tages sig af lille manden... og så afsted mod ringsted... ved dog der er ventetid.. får årligt en mammografi, men denne gang har jeg så opdaget en knude før indkaldelse... var ikke afsted sidste år, da jeg var gravid.....

Får nok heller ikke sovet det vilde....

Det er altid noget du ikke skal gå halvdelen af dagen og bare vente

Når du er kommet hjem så kom endelig lige med en update

Anmeld

3. maj 2011

Lady Marion <3

Mathias Villads skriver:

Det siger jeg også til mig selv tyve gange om dagen.... Så der er intet i vejen.. min mand siger det samme og han plejer at have ret... Så håber... men nøj tiden går langsom idag...

Kan kun sige jeg kender alt til det   Held og lykke

Anmeld

3. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM

Puha synes dagen snegler sig afsted... godt jeg har hænderne fulde her til aften, da manden skulle arbejde.. så er der nok at se til med to der skal i seng og ha mad... men tiden går bare langsom, så tør næsten ikke tænke på hvor langsom tiden vil føles i nat, men håber jeg har kørt mig selv træt....

Jeg skal nok komme med en opdate imorgen....

Anmeld

4. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM

OPDATE....

Så var jeg til mammografi idag og lægen fandt også et par knuder, men det var heldigvis fedtknuder... Han ville ikke fjerne dem og det har jeg det lidt ambivalent med, men han snakkede om betændelse og alt muligt...

Så tænker jeg, at jeg snakker med min egen læge imorgen, da jeg idag opdaget victor var hævet ved tissemanden, ligner brok, så kan jeg tage det andet med...:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.