Puha, går med en knude i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.782 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Imorgen skal jeg til kontrol på ringsted sygehus, hvor jeg skal til mamografi... Jeg fandt for et stykke tid siden en knude i brystet og nu nærmer dagen sig og jeg kan slet ikke vente til imorgen, så jeg kan få klarhed...

Det er en knude, som kan rykkes rundt på, så regner med at det er en ufarlig en af slagsen, men det vil tiden vise imorgen...

Der er desværre meget kræft i familie, men jeg er heldigvis ikke bære af genet, selvom min mor, mormor og moster har haft det... min mor blev helbredt for underlivskræft i en alder af 27år, men min mormor døde af det, men hun gjorde heller ikke noget for det dengang.... og min moster mistede jeg for nogle år siden af kræft i hele kroppen, men hun startede med brystkræft, men det blev hun helbredt for.. de mener dog hun havde haft noget sidende i leveren da de opdaget den i brystet, så den fik lov at sprede sig... havde den været opdaget, så havde hun levet, mener de...

Nå, men imorgen får jeg dommen, som jeg tænker det... har lige fået fjernet nogle fedtknuder i benet og der var jeg lige så nervøs... dem får jeg tilsyneladende en masse af... hvilket er frustrende...

Ville ikke noget med indlægget, jo måske have mine tanker ud i ord.... dem er der mange af pt....

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM

Slet ikke nogen, som har prøvet det samme og hvor der intet var galt?

Anmeld

3. maj 2011

sophiemy

Har ikke prøvet det, men vil ikke læse dit indlæg uden at sende dig et og mine fingre for dig imorgen. Kan sagtens forstå at ventetiden må virke ulidelig, men forhåbenligt er det falsk alarm

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Jeg har ikke prøvet det, men jeg synes alligevel du skal have en krammer og held og lykke! 

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

sender dig et kram og håber det bedste for dig imorgen

Majbritt

Anmeld

3. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM

Tak skal i have alle sammen...

Jeg håber også inderligt at det er falsk alarm imorgen.... Kunne godt bruge lidt medvind, så jeg snart kan nyde denne barsel....

Anmeld

3. maj 2011

CamillaValby

Mathias Villads skriver:

Tak skal i have alle sammen...

Jeg håber også inderligt at det er falsk alarm imorgen.... Kunne godt bruge lidt medvind, så jeg snart kan nyde denne barsel....

Vil give dig et kæmpe

Jeg har prøvet præcis det samme, for ca. 1½ år siden. Og det var en godartet knude, vi har desværre også meget kræft i familien.

at det er en godartet knude

Anmeld

3. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
CamillaValby skriver:

Vil give dig et kæmpe

Jeg har prøvet præcis det samme, for ca. 1½ år siden. Og det var en godartet knude, vi har desværre også meget kræft i familien.

at det er en godartet knude

Ja, det håber jeg også inderligt... Den føles lidt ligesom de fedtknuder jeg har haft, så håber det bare er sådan en, men desværre ved jeg det først imorgen... Ventetiden har været ulidelig...

Anmeld

3. maj 2011

CamillaValby

Mathias Villads skriver:

Ja, det håber jeg også inderligt... Den føles lidt ligesom de fedtknuder jeg har haft, så håber det bare er sådan en, men desværre ved jeg det først imorgen... Ventetiden har været ulidelig...

Helt enig

Men som du selv skrev så får du dommen i morgen Jeg kan huske at jeg ikke huskke sove dagen op til.

Og du får svaret med det samme, hvad tid skal du der over?

Anmeld

3. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mathias Villads skriver:

Imorgen skal jeg til kontrol på ringsted sygehus, hvor jeg skal til mamografi... Jeg fandt for et stykke tid siden en knude i brystet og nu nærmer dagen sig og jeg kan slet ikke vente til imorgen, så jeg kan få klarhed...

Det er en knude, som kan rykkes rundt på, så regner med at det er en ufarlig en af slagsen, men det vil tiden vise imorgen...

Der er desværre meget kræft i familie, men jeg er heldigvis ikke bære af genet, selvom min mor, mormor og moster har haft det... min mor blev helbredt for underlivskræft i en alder af 27år, men min mormor døde af det, men hun gjorde heller ikke noget for det dengang.... og min moster mistede jeg for nogle år siden af kræft i hele kroppen, men hun startede med brystkræft, men det blev hun helbredt for.. de mener dog hun havde haft noget sidende i leveren da de opdaget den i brystet, så den fik lov at sprede sig... havde den været opdaget, så havde hun levet, mener de...

Nå, men imorgen får jeg dommen, som jeg tænker det... har lige fået fjernet nogle fedtknuder i benet og der var jeg lige så nervøs... dem får jeg tilsyneladende en masse af... hvilket er frustrende...

Ville ikke noget med indlægget, jo måske have mine tanker ud i ord.... dem er der mange af pt....

Knus Mette

Sender et knus med håbet om et godt svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.