„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Imorgen skal jeg til kontrol på ringsted sygehus, hvor jeg skal til mamografi... Jeg fandt for et stykke tid siden en knude i brystet og nu nærmer dagen sig og jeg kan slet ikke vente til imorgen, så jeg kan få klarhed...
Det er en knude, som kan rykkes rundt på, så regner med at det er en ufarlig en af slagsen, men det vil tiden vise imorgen...
Der er desværre meget kræft i familie, men jeg er heldigvis ikke bære af genet, selvom min mor, mormor og moster har haft det... min mor blev helbredt for underlivskræft i en alder af 27år, men min mormor døde af det, men hun gjorde heller ikke noget for det dengang.... og min moster mistede jeg for nogle år siden af kræft i hele kroppen, men hun startede med brystkræft, men det blev hun helbredt for.. de mener dog hun havde haft noget sidende i leveren da de opdaget den i brystet, så den fik lov at sprede sig... havde den været opdaget, så havde hun levet, mener de...
Nå, men imorgen får jeg dommen, som jeg tænker det... har lige fået fjernet nogle fedtknuder i benet og der var jeg lige så nervøs... dem får jeg tilsyneladende en masse af... hvilket er frustrende...
Ville ikke noget med indlægget, jo måske have mine tanker ud i ord.... dem er der mange af pt....
Knus Mette
Anmeld