Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Secrets skriver: Uh, det frygter jeg også! Ved ikke hvordan vejret er. Alle gardiner er trukket for, og så længe jeg ikke ser ud, kan jeg bevare illusionen om at det er godt vejr
Uh, det frygter jeg også! Ved ikke hvordan vejret er. Alle gardiner er trukket for, og så længe jeg ikke ser ud, kan jeg bevare illusionen om at det er godt vejr
Haha hvor er du sød! Grinede helt vildt over din FB status
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
københavn=overskyet og småregn
det regner solen har ellers været fremme hele dagen..
MoarJ skriver: Er alene hjemme selvfølgelig med hunden... som er skide ligeglad med lyn og torden når det er langt væk... Jeg er hunderæd for det...
Er alene hjemme selvfølgelig med hunden... som er skide ligeglad med lyn og torden når det er langt væk...
Jeg er hunderæd for det...
her skinner solen og man kan se den blå himmel, så der er ikke mange skyer, men en del på himlen alligevel.
bor i vissenbjerg på fyn
Havde jeg logget på for bare 5 minutter siden kunne jeg klikke på solskin og pæn blå himmel med skyer - men pludselig blev det mørkt og meget overskyet og jeg tror der kommer en ordenlig skylle lige om lidt - men det er da vist for koldt til en gang torden vil jeg mene ...
Knus Pia.
overskyet... Nok noget begyndende regn... ligner det...
_-Kathrine-_ skriver: Overskyet og P**** koldt lidt udenfor Århus
Overskyet og P**** koldt lidt udenfor Århus
Den hopper jeg med på!
regner
glostrup
Andet - lige nu er der bare overskyet.
For bare et par timer siden regnede det (men ikke med torden).
Tidligere på dagen skinnede solen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128