Hmm... Ikke sjovt det her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Polkaprik

Åhh jeg ELSKER tordenvejr! Synes det er SÅ hyggeligt 

Jeg synes derimod at stormvejr er noget utilregneligt noget der godt kan gøre mig nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg synes det er total hyggeligt

Anmeld

3. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Noget andet - Som i overskyet med blanding af hvide og grå skyer. Regn på vej men endnu kun et par dryp, og sol ind imellem. 

Anmeld

3. maj 2011

serinasmor

har stemt noget andet .. for det vejr du har nu har vi haft ... incl sne, havl og regn .. men nu er det bare alm overskyet og kedeligt

hellere det end sne i maj

håber det snart går over hos dig også

Anmeld

3. maj 2011

NinaNymannMadsen

i horsens er vejret overskyet, blæsende og gråt og virkelig kedelig.

Anmeld

3. maj 2011

Jemion

Valgte andet, der er overskyet her, håber ikke vi får torden hader det

Anmeld

3. maj 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Er alene hjemme selvfølgelig med hunden... som er skide ligeglad med lyn og torden når det er langt væk... 

Jeg er hunderæd for det... 

Almindeligt gråvejr og temmeligt køligt.
Og nej jeg er ikke spor bange for hverken torden eller lyn, så længe jeg bare er inden døre.
Men gå uden for i tordenvejr gør jeg meget nødigt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. maj 2011

Sildefisk

jydeinden skriver:

overskyet

same here

Anmeld

3. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

her er der lige nu bare overskyet.. ingen regn men det regnede i går og i nat...

puha todenvejr er jeg heller ikke glad for.. plejer at blive pakket ind i en dyne foran sofaen med film og en kæreste der holder mig tæt ellers er jeg konstant på nippet til panikanfald...

er opvokset i Jylland på landet og har set nabohuse blive antændt samt vores træ ved vores fiskedam dele sig i to og vores fisk blive kogt i vandet... stakkels fisk.. de havde lige overlevet en vinter hvor min plejefar ikke nåede at få dem ind inden dammen frøs til så vi var ude og hakke dem fri af isen og så kommer foråret og de blev sat ud i dammen igen i 3-4 uger og så kommer der et lyn og koger dem i stedet for...

Anmeld

3. maj 2011

Mira0911

Her er det stoppet igen... Solen skinner... Dejligt...  På min tlf står der at det sneer... Kan ikke se noget sne.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.