jer med forlovelsesring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Jemion

Jeg har altid min på, pånær når jeg bager eller lign

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

K&S

sarahb skriver:

Har den altid på, uanset om jeg bader, vasker op, tager sol, bager ja altid

det samme her...!

Anmeld

3. maj 2011

Holbæktrunten

Jeg har sjældent min forlovelses/vielsesring på (forlovelsesringen er lavet med arveguld fra min afdøde mormor, og efterfølgende skrev vi også vielses dato i) for må ikke have den på af hygiejnemæssige årsager på job. Har heller aldrig ring på ved madlavning osv. Tager ringen af når jeg vasker fingre, både pga hygiejnen, men også fordi min hud ikke kan tåle fugt ml ring og finger...

Anmeld

3. maj 2011

Fru Aagaard

Nu er det også vielsesringe herhjemme

men, jeg har den på konstant, hele tiden, på nær når jeg spiller fodbold.. Jeg føler mig "nøgen" uden min vielsesring

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Dejligt med så mange svar ..undrer mig dog over hvorfor mange netop tager den af når de sover?..den har jeg aldrig hørt før når det kommer til forlovelsesringe..

Anmeld

3. maj 2011

DLM

Jeg har altid min på, undtagen når jeg har creme på fingerne.

Anmeld

3. maj 2011

Sunflower

Anonym skriver:

Dejligt med så mange svar ..undrer mig dog over hvorfor mange netop tager den af når de sover?..den har jeg aldrig hørt før når det kommer til forlovelsesringe..

Er det ikke meget almindeligt at tage sine smykke af når man sover? Jeg har heller ikke øreringe i når jeg sover... Det ved jeg så der er rigtig mange der har.

Anmeld

3. maj 2011

Kruse90

har den altid på.
Det eneste tidspunkt den er af på, er når  jeg bager, så syntes jeg det er lidt uhygiejnisk

Men ellers altid, svømmehal, solbadning, saltvand, vaske hænder ja alt

Anmeld

3. maj 2011

Kaufie

har også altid min på - med mindre fingrene skal i maden under tilberedelsen. Og jo, den bliver da ridset og skrammet - men det synes jeg kun gør den pænere - desuden er "hjørnerne" blevet blødere i de 4 år vi har været gift - ligesom på os selv..... 

Under mine to graviditeter havde jeg den i en halskæde de sidste mdr med vand i fingrene.

Anmeld

3. maj 2011

KarinaIda

Har ikke min på når jeg er i bad og sover.... Og har den heller ikke på lige nu... men tager jeg nogen steder og har glemt den, føler jeg mig helt nøgen nærmest!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.