jer med forlovelsesring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.572 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

nu ved jeg godt at man har ringen på stort set hele tiden...men tager i den af når i vasker hænder? og tager i den af når i går i bad?..tænkte mere at man tager den af på disse tidspunkter så ringen forbliver pæn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

malenecl

Anonym skriver:

nu ved jeg godt at man har ringen på stort set hele tiden...men tager i den af når i vasker hænder? og tager i den af når i går i bad?..tænkte mere at man tager den af på disse tidspunkter så ringen forbliver pæn

Jeg har altid min på. .. Men tog den af for lidt af en månede siden fordi jeg har fået meget vand i fingrene, så min jordemoder sagde det var bedst jeg tog den af, så den ikke skulle klippes af hvis mine fingre hævede mere .

Men jeg føler mig SÅ nøgen uden den! .

- Malene, 40+2

Anmeld

3. maj 2011

Sunflower

Jeg har ikke min ring på når jeg er i bad og når jeg sover. Jeg har den faktisk heller ikke på lige nu... Jeg har bare en hjemmedag så jeg er ikke nået til det med at tage smykker på endnu.

Men hvis jeg glemmer at tage min ring på, kan jeg faktisk finde på at køre hjem efter den, altså hvis jeg ikke er kommet for langt! Men jeg opdager det som regel ret hurtigt

Jeg tager ikke min ring af når jeg vasker hænder, men burde nok gøre det. Er bare så bange for at glemme den...

Anmeld

3. maj 2011

Chr-Hei

Jeg har også min ring på uanset hvad og hele tiden... Har dog også lige for nogle uger siden lagt min kære ring da jeg som hun skriver har vand i kroppen og ikke kunne få den af hvis jeg ventede meget længere... (:

Anmeld

3. maj 2011

sarahb

Har den altid på, uanset om jeg bader, vasker op, tager sol, bager ja altid

Anmeld

3. maj 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Jeg har altid min på. Dog ikke hvis jeg er ved at lave en boller dej eller meget mad hvor det skal ældtes med hænderne

Anmeld

3. maj 2011

Mira0911

sarahb skriver:

Har den altid på, uanset om jeg bader, vasker op, tager sol, bager ja altid

Det samme her... Pt har jeg den slet ikke på... 

Anmeld

3. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nu er jeg godt nok gift, men jeg tager min ring af når jeg går i bad og sover

Anmeld

3. maj 2011

Valle81

Anonym skriver:

Jeg har min på altid - med den undtagelse at når jeg skal lave noget med fars og eller dej og skal have hænderne ned i det - så tager jeg den af( og de andre ringe selvfølgelig:0) )

Anmeld

3. maj 2011

Shoppingmor

Nu er vi så nået til vielsesringene herhjemme, men jeg svarer lige alligevel

Vi tager vores ringe af når vi sover, går i bad, laver mad/bager, havearbejde eller den slags - og har altid det samme sted, hvor vi lægger dem, så de ikke bliver væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.