Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
birthee skriver: Synes det er rigtig flot - er ret vild med betrækket til din ammepude - det er ikke noget alle har jeg har lige bestilt et mønster fra minikrea til at sy nogle kjoler til Caroline... så nu skal jeg bare lige ned og købe stof til det, så går jeg igang de mønstre fra minikrea kan forresten købes hos panduro hobby..... men tjek minikrea.dk
Synes det er rigtig flot - er ret vild med betrækket til din ammepude - det er ikke noget alle har jeg har lige bestilt et mønster fra minikrea til at sy nogle kjoler til Caroline... så nu skal jeg bare lige ned og købe stof til det, så går jeg igang de mønstre fra minikrea kan forresten købes hos panduro hobby..... men tjek minikrea.dk
Tak Stoffet er valgt så det passede lidt til sofapuderne.. også så det hele ikke bliver for pusse-nusset til manden
Super med de mønstre, viste ikke man kunne få dem der så tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TheLittleOne skriver: Tak Stoffet er valgt så det passede lidt til sofapuderne.. også så det hele ikke bliver for pusse-nusset til manden Super med de mønstre, viste ikke man kunne få dem der så tak
Hvis du bare går ind på minikrea.dk, så kan du se alle de steder mønstrene kan købes... synes de er geniale, fordi de kan bruges fra man har en helt lille baby - ellers kan jeg også anbefale mønstre fra onion - de er også dejlig nemme at gå til
birthee skriver: Hvis du bare går ind på minikrea.dk, så kan du se alle de steder mønstrene kan købes... synes de er geniale, fordi de kan bruges fra man har en helt lille baby - ellers kan jeg også anbefale mønstre fra onion - de er også dejlig nemme at gå til
Tak for tips
Hvor er det blevet flot efter så mange år
tina76 skriver: Hvor er det blevet flot efter så mange år
Tak
ej hvor er de bar super flotte ville super gerne vide hvordan i gør????
mrsminimus skriver: ej hvor er de bar super flotte ville super gerne vide hvordan i gør????
Køb mønstre og stof De er faktisk RIGTIG nemme at sy
jamen hvor køber i mønsteret???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128