Fik endelig syet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

TheLittleOne

de-wett skriver:

kan man ikke bestille nogle  er helt vildt med dem

Uhh jeg har stadig en masse som skal gøre inde lille pigen kommer ud, men jeg vil have dig i tankerne næste gang jeg sidder ved maskinen og der går ikke så længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

de-wett

TheLittleOne skriver:

Uhh jeg har stadig en masse som skal gøre inde lille pigen kommer ud, men jeg vil have dig i tankerne næste gang jeg sidder ved maskinen og der går ikke så længe

det lyder dejligt  hehe held og lykke med lillepigen når hun kommer til verdenen

Anmeld

3. maj 2011

TheLittleOne

de-wett skriver:

det lyder dejligt  hehe held og lykke med lillepigen når hun kommer til verdenen

Tusind tak  Din lille Caroline ser sku dejlig ud

Anmeld

3. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Ej hvor er det bare nogle flotte ting du har syet.

Må jeg spørge hvor det turkise stof er fra?

Anmeld

3. maj 2011

TheLittleOne

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Ej hvor er det bare nogle flotte ting du har syet.

Må jeg spørge hvor det turkise stof er fra?

Det har jeg købt i stofogstil (mener jeg den hedder) i Roskilde

Anmeld

3. maj 2011

de-wett

TheLittleOne skriver:

Tusind tak  Din lille Caroline ser sku dejlig ud

det er hun skam også  glæder mig også til a se din lille trold når hun kommer til verden

Anmeld

3. maj 2011

Bavianis

Hvor er det flot! Hvor har du købt mønstret til bukserne og suttedimsen henne?? Det vil jeg da også lave!

Anmeld

3. maj 2011

TheLittleOne

Bavianis skriver:

Hvor er det flot! Hvor har du købt mønstret til bukserne og suttedimsen henne?? Det vil jeg da også lave!

Tusind tak

De "berømte" Tullebukser er fra minikrea- (Mønstret har jeg bestilt på en hjemmeside) Du kan google det...

Suttekæde er har jeg selv lavet, men det er kun fantasien som sætter grænser der  

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

Hvor er du sej det er super flot

Anmeld

3. maj 2011

birthee

Synes det er rigtig flot - er ret vild med betrækket til din ammepude - det er ikke noget alle har  jeg har lige bestilt et mønster fra minikrea til at sy nogle kjoler til Caroline... så nu skal jeg bare lige ned og købe stof til det, så går jeg igang  de mønstre fra minikrea kan forresten købes hos panduro hobby..... men tjek minikrea.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.