Endnu en update på celleforandringer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

juhuuuuuuuuuuu dejligt ... hvor har jeg tænkt på dig

Tusind tak, hvor er du sød Det varmer utroligt meget.. Nu tuder jeg jo, det bare drømmer - vi vil så gerne have en baby...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

Tusind tak, hvor er du sød Det varmer utroligt meget.. Nu tuder jeg jo, det bare drømmer - vi vil så gerne have en baby...

sender baby...støv afsted til dig...

Anmeld

3. maj 2011

AnneH

Hvor dejligt!! Håber brevet snart kommer.

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Jeg er testet positiv for en nr. 33 et eller andet. Men, det skulle ingen påvirkning have på fertelitetsbehandling

Men, jeg skal til en gyn. indenfor 14 dage også får jeg svar, og det var nogle atypiske (han kaldte dem noget jeg ikke husker), men det var ikke decideret celle forandringer, årg, hvor er det svært og forklare.

Men, alt i alt, meget godt, for som lægen sgade, vi skulkle bare igang med IUI med det samme og ikke gå og vente.

Han sagde det sikkert var falsk alarm, eller også var det noget der var væk indenfor måske 14 dage, eller højst et par mdr., men han ville ikke mene, det var noget der gjorde vi ikke kunne komme igang.

Men, nu må vi se, men jeg positiv. SÅ om lidt skal jeg ringe og have tid ved en gyn. også afsted

var det ikke dig der var nervøs for svar her den anden dag??

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

var det ikke dig der var nervøs for svar her den anden dag??

Jo, det var mig

Tak Anne..

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Jo, det var mig

Tak Anne..

se sagde jo det ikke behøvede at være alvorligt  skulle selv have svar på min i dag, men fordi jeg fik den lavede inden påsken faldt så var den ikke kommet endnu..

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

se sagde jo det ikke behøvede at være alvorligt  skulle selv have svar på min i dag, men fordi jeg fik den lavede inden påsken faldt så var den ikke kommet endnu..

håber dit svar kommer snart

Ja, det sagde du jo Men gud det svært at holde hovedet koldt, når man "bare" ønsker et barn..

Anmeld

4. maj 2011

Putomanen

´Det er jo dejligt at læse! Mange gange tillykke med det  Så  jeg for, at IUI går godt!

Anmeld

4. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

håber dit svar kommer snart

Ja, det sagde du jo Men gud det svært at holde hovedet koldt, når man "bare" ønsker et barn..

forstår dig godt... kender godt den følelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.