Endnu en update på celleforandringer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg er testet positiv for en nr. 33 et eller andet. Men, det skulle ingen påvirkning have på fertelitetsbehandling

Men, jeg skal til en gyn. indenfor 14 dage også får jeg svar, og det var nogle atypiske (han kaldte dem noget jeg ikke husker), men det var ikke decideret celle forandringer, årg, hvor er det svært og forklare.

Men, alt i alt, meget godt, for som lægen sgade, vi skulkle bare igang med IUI med det samme og ikke gå og vente.

Han sagde det sikkert var falsk alarm, eller også var det noget der var væk indenfor måske 14 dage, eller højst et par mdr., men han ville ikke mene, det var noget der gjorde vi ikke kunne komme igang.

Men, nu må vi se, men jeg positiv. SÅ om lidt skal jeg ringe og have tid ved en gyn. også afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg er testet positiv for en nr. 33 et eller andet. Men, det skulle ingen påvirkning have på fertelitetsbehandling

Men, jeg skal til en gyn. indenfor 14 dage også får jeg svar, og det var nogle atypiske (han kaldte dem noget jeg ikke husker), men det var ikke decideret celle forandringer, årg, hvor er det svært og forklare.

Men, alt i alt, meget godt, for som lægen sgade, vi skulkle bare igang med IUI med det samme og ikke gå og vente.

Han sagde det sikkert var falsk alarm, eller også var det noget der var væk indenfor måske 14 dage, eller højst et par mdr., men han ville ikke mene, det var noget der gjorde vi ikke kunne komme igang.

Men, nu må vi se, men jeg positiv. SÅ om lidt skal jeg ringe og have tid ved en gyn. også afsted

DEJLIGT!! Held og lykke med det

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

DEJLIGT!! Held og lykke med det

TAK

Har fået tid ved en gyn. allerede på mandag kl. 9

OG OG OG OG det er en mild virus, som går over af sig sekv på relativ kort tid og det bedste er vi MÅ GODT starte behandling, så glæder mig, for ved brevet kommer idag eller imorgen. SPÆNDENDE

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

TAK

Har fået tid ved en gyn. allerede på mandag kl. 9

OG OG OG OG det er en mild virus, som går over af sig sekv på relativ kort tid og det bedste er vi MÅ GODT starte behandling, så glæder mig, for ved brevet kommer idag eller imorgen. SPÆNDENDE

Anmeld

3. maj 2011

Tip!

Hvor er det dejligt... Fantastisk opdatering

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Bee skriver:

Hvor er det dejligt... Fantastisk opdatering

Tak

Det kan kun blive en god dag Intet kan slå mig ud lige nu...

Anmeld

3. maj 2011

Tip!

Anonym skriver:

Tak

Det kan kun blive en god dag Intet kan slå mig ud lige nu...

Det ER en dejlig dag...

Anmeld

3. maj 2011

Kruse90

jaay

Anmeld

3. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Super dejlig opdatering og som jeg skrev, så havde jeg også prøvet flere falske alamer

Så mange held og lykke med projekt baby...

Knus Mette

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

juhuuuuuuuuuuu dejligt ... hvor har jeg tænkt på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.