Ooooooooooohmygod !! hjælp mig lige her.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.301 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. maj 2011

Anonym trådstarter

SERIØST, jeg er ved at flippe fuldtstændig ud !!!! 

aaaaaarh, lorte lorte LORTE jalousi altså !!! 

her kommer så forklaringen. Både mig og min kæreste er meget jalous. Men han er så fuuucking dobbeltmoralsk. HVER evige eneste gang, UDEN undtagelse! der kommer en lækker mand i tv'et det ikke har så meget tøj på, så holder han for mine øjne (dog på en sød måde, sådan lidt pinlig) eller siger ''aaarrrh'' og glor så på mig, så kigger jeg jo selvf. på ham.. HVIS jeg ignorer ham så bliver han sur, men vil dog ikke indrømme at han er det.

MEN MEN MEN, hvis der kommer en tøs i tv'et hvor der fx. er en lækker tøs der stripper SÅ KIGGER HAN KRAFTEDME IKKE VÆK !! OG DET PIIISSER MIG AF !!! Hvis jeg må, så må han da også. Men når jeg IKKE MÅ, så skal han fandme da heller ikke !!!!!! eks: En tøs stripper. Jeg siger: så skat, kan du så kigge væk :p ham: hehe, kigger på mig, jeg kigger lige på tv'et og tilbage på ham. Så står han sku og 'lurer' ?? mig: hvad fanden laver du? du må da ikke hvis jeg ikke må?? ham: eeeeej hold da op det er bare en reklame/film whatever!!! MY POINT - HAN MÅ JEG MÅ IKKE !! LOOORTE JANTELOV OVERTRÆDER ! 

når jeg siger det til ham, siger han bare : jamen du må da gerne kigge..  Jeg er SÅ sur lige nu !! hvorfor er han så DUM i hovedet !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Anneiris

Omg.. 
Synes det er overdrevet at oprette en debat om det
- Men jeg kender det. Synes bestemt ikke det er fedt at sidde og se min kæreste oversavle over en photoshop'et dame i tv'et, men er sku ligeglad et eller andet sted, for ja.. Det er jo bare tv!  

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

Jeg vil foreslå at i begge arbejder seriøst med jeres jalousi, for det er lige langt ude, at ingen af jer kan tåle at den anden ser en lækker person i TV!! Jeg forstår skam godt, for jeg har selv været sådan, men i vil aldrig få et afslappet forhold med fuld tillid, hvis i ikke får bearbejdet jeres jalousi. Tro mig! Jeg har fået det SÅ meget bedre efter at have kommet ud af jalousiens grimme kløer. Så jeg tror mere det er jeres fælles jalousi i skal have fat i, mere end hans dobbeltmorale, omend jeg godt forstår den er frustrerende  

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Anneiris skriver:

Omg.. 
Synes det er overdrevet at oprette en debat om det
- Men jeg kender det. Synes bestemt ikke det er fedt at sidde og se min kæreste oversavle over en photoshop'et dame i tv'et, men er sku ligeglad et eller andet sted, for ja.. Det er jo bare tv!  

haaallo jeg ER også ligeglad?

MEN jeg er alt andet end ligeglad, når det kommer til at han MÅ jeg må IKKE?? hvad sker der dog for det ... iiiiiiih

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jeg vil foreslå at i begge arbejder seriøst med jeres jalousi, for det er lige langt ude, at ingen af jer kan tåle at den anden ser en lækker person i TV!! Jeg forstår skam godt, for jeg har selv været sådan, men i vil aldrig få et afslappet forhold med fuld tillid, hvis i ikke får bearbejdet jeres jalousi. Tro mig! Jeg har fået det SÅ meget bedre efter at have kommet ud af jalousiens grimme kløer. Så jeg tror mere det er jeres fælles jalousi i skal have fat i, mere end hans dobbeltmorale, omend jeg godt forstår den er frustrerende  

jamen hvordan ?!?! I'm so lost !! 

jeg indrømmer da gerne at jeg er meget jalous men det er nu mest pga. min egen selvtillid. MEN jeg har aaaldrig sagt noget til ham, men bare tænkt det for mig selv. Men jeg hader så meget det der med at JEG skal kigge væk og han skal ikke det pisser mig fandme af!!

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

jamen hvordan ?!?! I'm so lost !! 

jeg indrømmer da gerne at jeg er meget jalous men det er nu mest pga. min egen selvtillid. MEN jeg har aaaldrig sagt noget til ham, men bare tænkt det for mig selv. Men jeg hader så meget det der med at JEG skal kigge væk og han skal ikke det pisser mig fandme af!!

Eventuelt terapi, hvis i ikke formår at klare det på egen hånd Jeg kan godt forstå din frustration, men det nytter bare heller ikke noget at holde regnskab på den måde. Og selvom du måske ikke siger til ham du er jaloux, så kan han garanteret godt mærke det. Jeg tror faktisk det er skide dumt, at i begge er sygeligt jaloux, for jeg tror i kun forstærker den andens jalousi. Ubevidst. Han er mega jaloux, du er mega jaloux. Du fornemmer han er jaloux og undrer dig over den manglende tillid, og pga. de tillidsproblemer bliver du selv jaloux. Og så bliver han mere jaloux, fordi du er jaloux, og så kører lavinen. Og i bryder kun hinanden ned af det, tro mig!

Tag en lang snak. Forklar hinanden om jeres følelser, jeres jalousi, hvorfor i døjer med den. Sæt nogen grænser for hinanden. Fortæl hvad i bryder jer om, og hvad i ikke bryder jer om, og sig, hvornår i føler jer for begrænset. Og gør det stille og roligt, IKKE ophidset! Når man siger noget i en frustreret eller vred tone, så lytter modparten til tonen beskeden kommer i, og ikke det rent faktiske budskab

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Eventuelt terapi, hvis i ikke formår at klare det på egen hånd Jeg kan godt forstå din frustration, men det nytter bare heller ikke noget at holde regnskab på den måde. Og selvom du måske ikke siger til ham du er jaloux, så kan han garanteret godt mærke det. Jeg tror faktisk det er skide dumt, at i begge er sygeligt jaloux, for jeg tror i kun forstærker den andens jalousi. Ubevidst. Han er mega jaloux, du er mega jaloux. Du fornemmer han er jaloux og undrer dig over den manglende tillid, og pga. de tillidsproblemer bliver du selv jaloux. Og så bliver han mere jaloux, fordi du er jaloux, og så kører lavinen. Og i bryder kun hinanden ned af det, tro mig!

Tag en lang snak. Forklar hinanden om jeres følelser, jeres jalousi, hvorfor i døjer med den. Sæt nogen grænser for hinanden. Fortæl hvad i bryder jer om, og hvad i ikke bryder jer om, og sig, hvornår i føler jer for begrænset. Og gør det stille og roligt, IKKE ophidset! Når man siger noget i en frustreret eller vred tone, så lytter modparten til tonen beskeden kommer i, og ikke det rent faktiske budskab

jamen du har jo selvf. ret Janne !! hvis du bare vidste hvem jeg var  høh .. 

MEN, jeg ved sku ikke hvordan man skal begrænse det når vi ikke engang kan se på en lækker pers. i tv'et?? 

Altså det er virkelig langt ude, nogle gange holder jeg mig bevidst væk fra nogle film, fordi jeg ved der er lækre damer med  altså jeg er jo total dum i hovedet. MEN sådan er det og jeg VED ikke hvordan jeg skal stoppe. Jeg har langt fra råd til par terapi eller psykolog el.lig.. 

Anmeld

3. maj 2011

Pia.

Smiler altså lidt og tror ikke du seriøst kan mene det her indlæg - eller tager jeg fejl ... Må I ikke kigge på en nøgen mand eller dame ? - altså... Nej ved faltisk ikke hvad jeg skal svare andet end det må være et kæmpe problem ... Hvis I elsker hinanden så er andre nøgne mennesker da skide lige gyldigt... Vi er jo alle født nøgne - at deres bryster så er skruet bedre på end dine eller dilleren er større end hans - ja det gad jeg altså ikke bruge krudt på....

Hvis det er de eneste problemer I får her I livet, så skal I da være lykkelige...

Knus Pia

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Smiler altså lidt og tror ikke du seriøst kan mene det her indlæg - eller tager jeg fejl ... Må I ikke kigge på en nøgen mand eller dame ? - altså... Nej ved faltisk ikke hvad jeg skal svare andet end det må være et kæmpe problem ... Hvis I elsker hinanden så er andre nøgne mennesker da skide lige gyldigt... Vi er jo alle født nøgne - at deres bryster så er skruet bedre på end dine eller dilleren er større end hans - ja det gad jeg altså ikke bruge krudt på....

Hvis det er de eneste problemer I får her I livet, så skal I da være lykkelige...

Knus Pia

tror du vi GIDER bruge krudt på det??

det er jo bare sådan det er.

du må godt lige tage mig lidt mere seriøst for som du jo selv skriver så ER det er KÆMPE problem !! og det er slet slet ikke sjovt. Det er virkelig åndsvagt!!! 

Anmeld

3. maj 2011

Pia.

Anonym skriver:

tror du vi GIDER bruge krudt på det??

det er jo bare sådan det er.

du må godt lige tage mig lidt mere seriøst for som du jo selv skriver så ER det er KÆMPE problem !! og det er slet slet ikke sjovt. Det er virkelig åndsvagt!!! 

Vil meget gerne tage dig seriøst, men jeres problem lyder bare helt tosset i mine ører ... Håber I finder en løsning inden jeres forhold går galt, det kan ikke være sundt for jer...

Hvis jeg var dig, så ville jeg lade ham kigge alt det han ville - alle mænd ser på dame lige så vel som alle damer ser på mænd...

Og hvis du lader ham så gør han nok også omvendt.. Mon ikke...

Held og lykke med det hele - jeg er nok ikke den bedste til at råde dig, da jeg ikke kan sætte mig i jeres sted, men jeg vil nu alligevel ikke bare læse og forsvinde igen...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.