SERIØST, jeg er ved at flippe fuldtstændig ud !!!!
aaaaaarh, lorte lorte LORTE jalousi altså !!!
her kommer så forklaringen. Både mig og min kæreste er meget jalous. Men han er så fuuucking dobbeltmoralsk. HVER evige eneste gang, UDEN undtagelse! der kommer en lækker mand i tv'et det ikke har så meget tøj på, så holder han for mine øjne (dog på en sød måde, sådan lidt pinlig) eller siger ''aaarrrh'' og glor så på mig, så kigger jeg jo selvf. på ham.. HVIS jeg ignorer ham så bliver han sur, men vil dog ikke indrømme at han er det.
MEN MEN MEN, hvis der kommer en tøs i tv'et hvor der fx. er en lækker tøs der stripper SÅ KIGGER HAN KRAFTEDME IKKE VÆK !! OG DET PIIISSER MIG AF !!! Hvis jeg må, så må han da også. Men når jeg IKKE MÅ, så skal han fandme da heller ikke !!!!!! eks: En tøs stripper. Jeg siger: så skat, kan du så kigge væk :p ham: hehe, kigger på mig, jeg kigger lige på tv'et og tilbage på ham. Så står han sku og 'lurer' 
?? mig: hvad fanden laver du? du må da ikke hvis jeg ikke må?? ham: eeeeej hold da op det er bare en reklame/film whatever!!! MY POINT - HAN MÅ JEG MÅ IKKE !! LOOORTE JANTELOV OVERTRÆDER !
når jeg siger det til ham, siger han bare : jamen du må da gerne kigge.. 

Jeg er SÅ sur lige nu !! hvorfor er han så DUM i hovedet !!!
Anmeld