Hvornår begyndte jeres purke at sove med hovedpude???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Aves.

Omkring ½ år gamle fik de en af de flade hovedpuder....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Muffinmus

som anbefalet, når de selv bad om den:-)

William var 1,5 år ogh min datter var lidt ynre, men over 1 år gammel i hvert fald.

Anmeld

3. maj 2011

FamilienJensen

Min datter er 20måneder og sover stadig ikke med pude.. Hun sover næsten altid på maven med numsen lige i vejret. så tror også hun ville synes det var træls med pude.

Anmeld

3. maj 2011

LBK

FamBekker skriver:

Min datter er 20måneder og sover stadig ikke med pude.. Hun sover næsten altid på maven med numsen lige i vejret. så tror også hun ville synes det var træls med pude.

Hi ja det kan være...

Anmeld

3. maj 2011

ZamanogDania

Da min datter var 6 måneder havde hun en af de meget flade pude, men da hun blev 9-10 fik hun lidt højere pude men stadig flad. Den sover hun fint med, når hun ikke sover på mærkeligste måde(det gør hun hver nat)

Anmeld

3. maj 2011

hekran

L_K skriver:

Ja som overskriften lyder.. Hvornår begyndte jeres børn at sove med hovedpude. Og Hvorfor?????

Er blot nysgerrig!!!

Jeg har to drenge på halvandet og 3, 5 år. Den lille bruger ikke hovedpude endnu. Det er der såmænd ingen pointe i, da han roder rundt og ligger OVERALT i sin lille seng. Den store fik vist først sin hovedpude da han blev omkring 3 år. Der var simpelthen ikke brug for det før, da de som oftest lå på deres dyner eller lå på maven eller lignende. Synes ikke der er nogen grund til at give hovedpude, før de kan finde ud af at ligge stille om natten 

Anmeld

3. maj 2011

Brams

Min datter er 18 mdr. og sover stadig ikke med pude

Anmeld

3. maj 2011

Mor til L&S

Liva er 13 mdr og bruger hovedpude under madrassen!! (hun har væske på begge ører)

Anmeld

3. maj 2011

Silas&Mille

Vores søn har sovet med hovedpude (en af de helt flade) siden dag et.

Af den simple årsag at svenskernes anbefalinger angående hovedpude er stik modsat danskernes

Han er meget glad for sin hovedpude og ligger og nusser den når han kommer i seng (hav er 4 måneder), men han sover lige så fint uden som med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.