Hvornår begyndte jeres purke at sove med hovedpude???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

LBK

Ja som overskriften lyder.. Hvornår begyndte jeres børn at sove med hovedpude. Og Hvorfor?????

Er blot nysgerrig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

missie20

L_K skriver:

Ja som overskriften lyder.. Hvornår begyndte jeres børn at sove med hovedpude. Og Hvorfor?????

Er blot nysgerrig!!!

Er også lige med på en "lytter"...kunne også godt tænke mig og vide det. Min søn sover meget på maven, så syntes det er lidt risikabelt...Han er snart 13 måneder

Anmeld

2. maj 2011

MaliksMor

min søn er 1 år - og sover stadig ikke med hovedepude..

så jeg kigger lige med

Anmeld

2. maj 2011

Lise

Den store var vist ca 1½ år gammel. Og det var fordi vi var hjemme og skulle overnatte hos mine forældre, og så havde min mor købt ham en, da hun syntes det var såååe synd at han ikke havde en... og så blev det bare sådan.

Den lille har netop fået en, her hvor han er blevet 1 år gammel. Fordi han, når han putter hos os, så søger han altid puden, eller lægger hovedet på dynen. Og så fik han én.

Anmeld

2. maj 2011

LBK

Lise skriver:

Den store var vist ca 1½ år gammel. Og det var fordi vi var hjemme og skulle overnatte hos mine forældre, og så havde min mor købt ham en, da hun syntes det var såååe synd at han ikke havde en... og så blev det bare sådan.

Den lille har netop fået en, her hvor han er blevet 1 år gammel. Fordi han, når han putter hos os, så søger han altid puden, eller lægger hovedet på dynen. Og så fik han én.

Så tænker jeg om der er noget "krav" til hvornår de må begynde??? Min datter er 5 måneder (JEG HAR INGEN INTENTION OM AT GIVE HENDE HOVEDPUDE NU) som putter op ad alt. Hun trækker dynen, nusseklud, bamser og hvad hun måske ellers har i sengen helt tæt ind til hovedet når hun skal sove..

Og jeg har flere gange tænkt tanken om hun var et barn som hurtigt kunne få glæde af en hovedpude.

Anmeld

2. maj 2011

merle2010

vores datter er 1 år og har endnu ikke hovedpude.. ved sku ikke helt hvornår jeg vil give hende en.. hun sover altid på ryggen, og virker ikke som om hun mangler en så hun må nok undvære et års tid endnu tror jeg..

Anmeld

2. maj 2011

bullerbassen

Her sover Silas med hoved pude og mener han startede da han var 10 - 12 måneder. Han er nu 1½ år og elsker sin pude - bruger den til at hygge med når han er træt sammen med sin nusseklud.

Anmeld

2. maj 2011

LBK

bullerbassen skriver:

Her sover Silas med hoved pude og mener han startede da han var 10 - 12 måneder. Han er nu 1½ år og elsker sin pude - bruger den til at hygge med når han er træt sammen med sin nusseklud.

Det er det samme jeg tænker til min datter. Men har overvejet om der er en aldersgrænse for hvornår de må begynde?? Hvornår deres nakker kan "tåle" det??

Anmeld

2. maj 2011

bullerbassen

L_K skriver:

Det er det samme jeg tænker til min datter. Men har overvejet om der er en aldersgrænse for hvornår de må begynde?? Hvornår deres nakker kan "tåle" det??

Må sige det ved jeg faktisk ikke - mener Silas begyndte at sove med den i barne vognen og så fik han en til sengen også

Anmeld

3. maj 2011

anja89

Ingen af mine pige sover med hovedpude...

Sofie på 3 år (4 til okt) har fået en pude da hun blev 2 år men hun bruger den ikke, den ligger i forenden af hendes seng hele tiden

Isabell som bliver et år i denne måned har ikke fået en da jeg ikke syndtes hun har brug for den, hun sover mest på maven og vil bare havde sin nusseklud og intet andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.