Mavebilleder - fotograf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Nadia Foged

hej piger

jeg er i uge 32+ og jeg vil gerne høre om i har nogle gode råd til hvor man skal få taget mavebilleder henne? helst ikke alt for dyrt, men gerne ordenligt self

Vil super gerne have taget nogle flotte gravidfotos - tror det vil være et fantastisk minde men ved ikke hvordan sådan noget foregår ?

Håber i har gode råd og forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

butterflyPhoto

Hej.

Jeg vil da lige slå et slag for mig selv. Er professionel fotograf med base i Hadsten (lige syd for Randers)

Har studie hjemme og er derfor billigere end de fleste andre fotografer da jeg ikke har udgift til studiehusleje. Hvis opgaven kræver det, lejer jeg mig ind i større studie.

Du er meget velkommen til at sende mig en PB, hvis du skulle have mod på at komme en tur til Hadsten og få foreviget din gravide mave. Kan også lave tilbud på gravidfotografering amt babyfotografering enten 1 gang pr mdr eller 1 gang hvert kvartal i barnets første leveår.

Mvh,

Christina Ipsen    - ButterflyPhoto

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

butterflyPhoto skriver:

Hej.

Jeg vil da lige slå et slag for mig selv. Er professionel fotograf med base i Hadsten (lige syd for Randers)

Har studie hjemme og er derfor billigere end de fleste andre fotografer da jeg ikke har udgift til studiehusleje. Hvis opgaven kræver det, lejer jeg mig ind i større studie.

Du er meget velkommen til at sende mig en PB, hvis du skulle have mod på at komme en tur til Hadsten og få foreviget din gravide mave. Kan også lave tilbud på gravidfotografering amt babyfotografering enten 1 gang pr mdr eller 1 gang hvert kvartal i barnets første leveår.

Mvh,

Christina Ipsen    - ButterflyPhoto

Hvordan er dine priser på graviditetsfotografering?

Anmeld

3. maj 2011

butterflyPhoto

Secrets skriver:

Hvordan er dine priser på graviditetsfotografering?

Prisen på fotografering er 1500,- for ca. 1 times fotografering.

Du vælger så 10 billeder der redigeres og lægges på en cd i størrelse 10x15 cm. På den måde kan du printe så mange eksemplarer af billederne du ønsker.

Flere billederfiler samt større størrelser kan tilkøbes billigt.

Samme pris og princip er gældende ved børnebilleder. 

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

butterflyPhoto skriver:

Prisen på fotografering er 1500,- for ca. 1 times fotografering.

Du vælger så 10 billeder der redigeres og lægges på en cd i størrelse 10x15 cm. På den måde kan du printe så mange eksemplarer af billederne du ønsker.

Flere billederfiler samt større størrelser kan tilkøbes billigt.

Samme pris og princip er gældende ved børnebilleder. 

Okay Tak for infoen, men vores lokale fotostudie tager kun 100 kroner mere for det samme

Anmeld

3. maj 2011

butterflyPhoto

Ok - hvad er det for et fotostudie? Har nemlig ikke oplevet så mange steder der leverer billedfilerne på en cd til fri print. Og jeg synes ikke det er fair at skulle betale så mange penge (som det koster hos mange andre fotografer) hver gang man vil have printet flere eksemplarer af de samme billeder.

Anmeld

3. maj 2011

karina pigen

jeg kan varmt anbefalde Lasse baltzer ....

Anmeld

3. maj 2011

Mette.

butterflyPhoto skriver:

Ok - hvad er det for et fotostudie? Har nemlig ikke oplevet så mange steder der leverer billedfilerne på en cd til fri print. Og jeg synes ikke det er fair at skulle betale så mange penge (som det koster hos mange andre fotografer) hver gang man vil have printet flere eksemplarer af de samme billeder.

Jeg blander mig lige, selvom det ikke lige har med ts' emne at gøre. Men er 1500 prisen hvis du skulle tage billeder af min lille trold på 1 år?

Vi har haft hende til fotograf en gang, og han var bare så dårlig til det, hun smilede ikke på et eneste billede og brugte kun 10 minutter på hende, så jeg er så skuffet og endte et ubrugelige billeder.

Anmeld

3. maj 2011

butterflyPhoto

Hej Mette. Først og fremmest er jeg ked af at høre at du er en af de, desværre, mange der har haft en dårlig oplevelse med en fotograf der ikke forstår sig på børn og ikke gør sit håndværk ordentligt. Ja prisen er den samme - også uanset hvor mange børn du har der ska fotograferer. Sålænge det bare er dine egne. Hvis du er i en mødregruppe og der er flere der vil have taget billeder, er der rabat ved 3 eller flere x mor+barn - prisen er så 1200,-pr. Mor+barn. Billederne tages i en kvalitet som gør at de kan printes helt op til 30x50 cm. Dette koster dog lidt ekstra, men kan så også fåes på lærred.

Anmeld

3. maj 2011

Dinna88

Nadia Foged skriver:

hej piger

jeg er i uge 32+ og jeg vil gerne høre om i har nogle gode råd til hvor man skal få taget mavebilleder henne? helst ikke alt for dyrt, men gerne ordenligt self

Vil super gerne have taget nogle flotte gravidfotos - tror det vil være et fantastisk minde men ved ikke hvordan sådan noget foregår ?

Håber i har gode råd og forslag

Øv, hvorfor bor du ikke lidt tættere på Randers/hvorfor har jeg ikke lidt bedre tid til fotografering - så ville jeg gladeligt have gjort det

Når du ikke ønsker det for dyrt, har du så overvejet en amatørfotograf? De er ofte virkelig dygtige, og virkelig billige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.