Hvor gammel kan en kat blive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Faith

linselouise skriver:

Sikke en dejlig kat i har indekAtte har en gennemsnitlig levealder på 16 år udekatte lidt lavere grundet større risiko for sygdomme og andre farer.

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Thereseh

smillaluna skriver:

Sidder lige her og kæler med vores smukke kat Mille på 6 år, og så kom jeg til at tænke på hvor gammel en kat ca kan blive?

Min dejlige kat, er 16 år gammel. Hun er fuld af energi stadig, og jeg tror da bestemt hun blir' 20  

Anmeld

2. maj 2011

celkt

jeg elsker også katte...

Og de fleste mennesker bliver overraskede over hvor gamle katte faktisk kan blive...

Jeg kan se på wiki, at den ældste man kender til, blev 38 år...

Min mormor og morfar havde faktisk en hunkat, der kom meget tæt derop ad, hun blev et godt stykke over 30 år gammel... Men det hører altså til sjældenhederne...

Anmeld

2. maj 2011

SussieThyssen

smillaluna skriver:

Sidder lige her og kæler med vores smukke kat Mille på 6 år, og så kom jeg til at tænke på hvor gammel en kat ca kan blive?

Mine forældre havde en misse, der blev minimum 30 år.
De fik hende som omstrejfer og havde hende til dyrlægen fordi hun var blevet påkørt og han skød hende til at være omkring 5 år på det tidspunkt. Efterfølgende havde de hende i ca 27 år, så hun blev en meget gammel dame.
En af mine egne katte blev 18 år. Han boede dog det meste af sit liv hos mine forældre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. maj 2011

SussieThyssen

celkt skriver:

jeg elsker også katte...

Og de fleste mennesker bliver overraskede over hvor gamle katte faktisk kan blive...

Jeg kan se på wiki, at den ældste man kender til, blev 38 år...

Min mormor og morfar havde faktisk en hunkat, der kom meget tæt derop ad, hun blev et godt stykke over 30 år gammel... Men det hører altså til sjældenhederne...

Hehe...jeps Pingo

Anmeld

2. maj 2011

celkt

SussieThyssen skriver:

Hehe...jeps Pingo

jeps... sære gamle madamme...

Anmeld

2. maj 2011

Najsen86

Glemte helt at sige at jeres kat er skøn

Anmeld

2. maj 2011

Faith

Najsen86 skriver:

Glemte helt at sige at jeres kat er skøn

Tak! Hun er lidt en kælling sommetider og det er helt klart hende der bestemmer i flokken af dyr her i huset. Men hun er osse ældst og har været her længst, så det er nok naturligt nok.

Anmeld

2. maj 2011

Najsen86

smillaluna skriver:

Tak! Hun er lidt en kælling sommetider og det er helt klart hende der bestemmer i flokken af dyr her i huset. Men hun er osse ældst og har været her længst, så det er nok naturligt nok.

Ja .. sådan er de de skøre "kræ" når hun var der først må de andre

bare indordne sig

Anmeld

2. maj 2011

Pullemulle

Min kat fylder 15 år til juli så de kan blive meget gamle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.