Synes du selv du er lækker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

isimaven

Tja når makeuppen og håret sidder og tøjet passer så ja!!!

I hjemmetøj, morgenhår og ingen makeup så mindre

Så jeg er for det meste ok tilfreds og det kan jeg takke min vidunderlige mand der fortæller mig næsten hver dag hvor lækker han synes jeg er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Vial

Jeg har uden tvivl grundstenene til at være max lækker. Har dog efter jeg er blevet mor blevet ALT for fed, så nu prøver jeg lige at få tøj på inden dugen forsvinder fra spejlet.

Taber jeg de kilo, så er jeg lækker igen.

Anmeld

3. maj 2011

Swerg

Ja !

Anmeld

3. maj 2011

LenaJohansen

ja MAX hehe

Anmeld

3. maj 2011

mn

når håret er sat, festtøjet på og jeg rent faktisk har brugt tid på mig selv så ja så synes jeg at jeg er ret lækker, ellers synes jeg bare jeg er en pæn naturlig pige.

Anmeld

3. maj 2011

TheLittleOne

MetteDN skriver:

I øjeblikket absolut ikke !! Er gravid i uge 37 så har en kæmpe mave og masser af vand i kroppen

Haha... Lige som jeg

Anmeld

3. maj 2011

Fru Aagaard

Ja, til tider

Altså hvis jeg har det godt indvendig og er super glad, så føler jeg mig da tiltrækkkende og lækker ja.

Men, der er da også dage hvor jeg kigger på mig selv, og tænker, tænk min mand bare synes jeg for lækker, selvom jeg render rundt i joggingtøj, ingen make-up og en hestehale. Men, det jeg da kun glad for, for han tænder på mig indvendig, som udvendig.

Så i bund og grund- jow, jeg da nok rimelig lækker  Pral...

Anmeld

3. maj 2011

Tystys14

AL selvtillid er røget i takt med at strækmærkerne dukkede op, så nej abselut ikke lækker...

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth85

Haha - genial tråd

Jeg har ikke haft de store problemer med at finde fyre, men tror ikke det kun handler om mit udseende... jeg er en drenge-pige, og det falder mange åbenbart for (Spiller playstation, browser-spil etc. Lidt nørdet, men et sikker kort i mange kredse )

Synes jeg nogen dage er pæn, og andre dage... ja, der er det godt, at det kun er mig og min søn der ser hinanden. Hehe

Anmeld

3. maj 2011

Pallemor

Nej desværre.. Ville ønske jeg kunne sige ja men inden jeg blev gravid var jeg tilfreds med mig selv og min muskuløse krop, men nu en mdr efter fødslen er jeg absolut ikke selvom jeg er på normalvægten men min dejlige veltrænede krop mangler MEN jeg får hele tiden af vide at jeg ser godt ud, både af min dejlige mand og fremmede folk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.