Synes du selv du er lækker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

qp

Maggieh skriver:

ja, det har du da ihvertfald :b .. 

er du det? fedt :p tjaaaaah .. !! jeg er næsten ''anti-færing'' haha  

Jaaah men det er ikke noget jeg er specielt stolt af da jeg virkelig ikke synes om den Færøske mentalitet hvad angår holdninger/ jantelov osv... Man udvikler simpelthen ikke sit menneskesyn i så små samfund og det er da brand ærgeligt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Magsen

qp skriver:

Jaaah men det er ikke noget jeg er specielt stolt af da jeg virkelig ikke synes om den Færøske mentalitet hvad angår holdninger/ jantelov osv... Man udvikler simpelthen ikke sit menneskesyn i så små samfund og det er da brand ærgeligt....

jamen jeg kan kun give dig ret : .. 

men vil dog sige at menneskerne heroppe er meget søde og venlige. Man har bare ikke rigtig ''lov'' til at have sin egen mening 

Anmeld

3. maj 2011

qp

Maggieh skriver:

jamen jeg kan kun give dig ret : .. 

men vil dog sige at menneskerne heroppe er meget søde og venlige. Man har bare ikke rigtig ''lov'' til at have sin egen mening 

I know... That's what I hate about it!!

Folk er søde og venlige, ja - men der er på samme tid også rigtig mange af dem der taler bag om folks ryg osv fordi de keder sig og fordi de elsker, at sladre og skabe splid ... Men disse samme mennesker er ofte også dem der ikke engang er modige nok til, at konfrontere andre med hvad de end måtte mene, de vil hellere sladre og tale dårligt om andre. Ergo ved man sjældent hvor man har andre mennesker deroppe....

Anmeld

3. maj 2011

Magsen

qp skriver:

I know... That's what I hate about it!!

Folk er søde og venlige, ja - men der er på samme tid også rigtig mange af dem der taler bag om folks ryg osv fordi de keder sig og fordi de elsker, at sladre og skabe splid ... Men disse samme mennesker er ofte også dem der ikke engang er modige nok til, at konfrontere andre med hvad de end måtte mene, de vil hellere sladre og tale dårligt om andre. Ergo ved man sjældent hvor man har andre mennesker deroppe....

arhmen, du har HELT ret  .. 

det er også det jeg hader mest ved menneskerne heroppe  .. 

har du boet her eller? :b

Anmeld

3. maj 2011

qp

Maggieh skriver:

arhmen, du har HELT ret  .. 

det er også det jeg hader mest ved menneskerne heroppe  .. 

har du boet her eller? :b

Jep jeg borde i Torshavn de første 18 år af mit liv

Anmeld

3. maj 2011

morethanperfect

Nææ ikke mere . Det var jeg , men efter jeg har været gravid og født syns jeg godt nok min selvtillid er heelt i bund   .

Især når der mangler og ryge 14 kilo og min svigerinde blir ved med at ta på min mave og spørg om jeg ik skal ha tabt mig 

Anmeld

3. maj 2011

betski

Kloster skriver:

Ja da!! Jeg er smækker lækker... Lige til min mand. Og sammen med min skønne mand er jeg jo bare helt fantastisk.

Men om jeg er det udadtil og for andre, ved jeg ikke. Her er jeg vel bare en god veninde, dejlig at snakke med, godt humør osv osv. Tror ikke, jeg er lækker for andre.

Men når jeg er sammen med min mand i vores hjem, er jeg den lækreste kvinde på jorden

DEJLIGT svar - spot on

Anmeld

3. maj 2011

B&J

Jeg er ikke lækker men jeg har en dejlig personlighed

Anmeld

3. maj 2011

eElak

Næ - men jeg ved også at det kunne være langt værre... :-)

Jeg ved dog hvad der skal til før jeg selv mener at jeg er "lækker".. ;-)

Anmeld

3. maj 2011

betski

Om jeg er lækker... hvordan er man lige lækker?? Før i tiden ville jeg nok svare, at jeg synes jeg selv var mindre køn (brød mig faktisk ikke om at se mig selv i spejlet. Smilede altid med lukket mund pga skæve tænder og klædte mig altid i sort) - men efter jeg har arbejdet med mig selv - ikke kun det ydre men i særdeleshed med det indre, har jeg fået et andet syn på mig selv. 15 kg mindre og mere motion har da i den grad været med til, at jeg den dag i dag, kan stå og beundre mig selv i spejlet lige inden jeg suser ud af døren til en fest - for der synes jeg måske jeg er ok pæn på en lidt fræk måde. Men det kommer jo ufattelig meget an på, hvordan sindet har det. Føler mig klart mere lækker når jeg er i godt humør og har overskud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.