Crinonen kommer retur???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Sunflower

Lisbeth1985 skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Det er da også lidt underligt, at de ikke har fortalt dig det på klinikken..

Ja, det er faktisk underligt. På den anden side er der jo bare så mange informationer og vi har jo allesammen forskellige spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

JustMe

På privat klinikken sagde de også at jeg skulle tage den om aftenen. Men på den offentlige klinik hvor jeg går nu siger de at det skal være om morgenen... Det passede mig egentlig også bedre når jeg var på vej i seng... Men jeg vil nu gerne gøre sådan som den pågældene læge har bedt mig om

Så kan du også glæde dig over, at du ikke selv behøver grave resterne ud  

Anmeld

6. maj 2011

os2

Jeg skal tage både morgen og aften. Men her kommer også noget "retur"

Det går også lidt ud over humøret hos mig, bliver hurtig irretteret - og er træt om aftenen...

Anmeld

9. maj 2011

Sunflower

os2 skriver:

Jeg skal tage både morgen og aften. Men her kommer også noget "retur"

Det går også lidt ud over humøret hos mig, bliver hurtig irretteret - og er træt om aftenen...

Det var da ellers meget med både morgen og aften

Ja, jeg har også bivirkninger, men det var værst i starten. Nu har jeg sådan set valgt at "acceptere" at jeg er småsløj og træt mere eller mindre hele tiden. Men jeg glæder mig godt nok til den del er overstået.

Kvalme og træthed er velkommen så længe det er en lille spirre der forårsager det Men ikke alt det dumme medicin

Anmeld

9. maj 2011

Kruse90

jeg skal også tage det om morgen
Her er det ikke kommet retur endnu?
skal jeg så ''grave'' det ud?

har taget det i 5 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.