Crinonen kommer retur???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Sunflower

Hej piger

Jeg skal tage crinone hver morgen, men efter 4-7 timer kommer det "retur". Jeg tror da at det er crinonen? Der kommer sådan en stor klat grynet udflod (sorry 'bout the details)

Sker det også for jer andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Faith

Det er helt normalt... Du skal nok få det du har brug for alligevel.

Anmeld

2. maj 2011

ønskebørn74

Sunflower skriver:

Hej piger

Jeg skal tage crinone hver morgen, men efter 4-7 timer kommer det "retur". Jeg tror da at det er crinonen? Der kommer sådan en stor klat grynet udflod (sorry 'bout the details)

Ja det er helt normalt for efterhånden er der godt fyldt deroppe...

Hvordan går det ud over det???

Lene

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth1985

Sunflower skriver:

Hej piger

Det er helt normalt søde, så det skal du ikke bekymre dig om

Håber, at det går godt med rugningen

Anmeld

2. maj 2011

Sunflower

ønskebarn74 skriver:

Ja det er helt normalt for efterhånden er der godt fyldt deroppe...

Hvordan går det ud over det???

Lene

Det var godt

Jo tak, det går sådan ca. af helvede til Ej, så er det heller ikke værre. Jeg har en del hovedpine, mild kvalme og så er jeg bare trææææt Men jeg er da kommet igennem en hel arbejdsdag og faktisk også lavet noget næææsten hele dagen

Jeg synes godt nok dagene allerede er lange - al den uvished. I går fik kæresten lige en tur. Den helt store, for guuud hvor er det bare nemt at være mand og levere en klat i et bæger Heldigvis tager han det ikke så tungt. Altså at jeg skælder ud, han er selvfølgelig ked af han ikke kan gøre noget.

Anmeld

2. maj 2011

Sunflower

smillaluna skriver:

Det er helt normalt... Du skal nok få det du har brug for alligevel.

Det var godt, tak for svar

Anmeld

2. maj 2011

Sunflower

Lisbeth1985 skriver:

Det er helt normalt søde, så det skal du ikke bekymre dig om

Håber, at det går godt med rugningen

Mange tak

Godt det er normalt, blev jo lige nervøs for om min krop afviste det eller hvordan

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth1985

Sunflower skriver:

Mange tak

Godt det er normalt, blev jo lige nervøs for om min krop afviste det eller hvordan

Det kan jeg godt forstå.. Det er da også lidt underligt, at de ikke har fortalt dig det på klinikken..

Anmeld

2. maj 2011

JustMe

Hvorfor ikke sprøjte det op lige inden sengetid i stedet? Det gjorde jeg, og det kom sjældent retur. Til gengæld skulle jeg så jævnligt rense de grynede rester ud med en finger, når jeg var i bad 

Anmeld

2. maj 2011

Sunflower

JustMe skriver:

Hvorfor ikke sprøjte det op lige inden sengetid i stedet? Det gjorde jeg, og det kom sjældent retur. Til gengæld skulle jeg så jævnligt rense de grynede rester ud med en finger, når jeg var i bad 

På privat klinikken sagde de også at jeg skulle tage den om aftenen. Men på den offentlige klinik hvor jeg går nu siger de at det skal være om morgenen... Det passede mig egentlig også bedre når jeg var på vej i seng... Men jeg vil nu gerne gøre sådan som den pågældene læge har bedt mig om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.