bæ bog klub..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Miss T skriver:

Det var akkurat det samme her, men du bliver nødt til at nægte modtagelse af pakken også ellers tror jeg ikke, at du slipper. Det lyder som gyldendals børnebogklub, de prøver med næb og klør at få folk i fælden!

hihi ja det var gyldendal bogklub som jeg os skrev længere oppe, det var en spørgsmål til TS om hun måske havde gjort som jeg, kommet til at melde sig til noget hun ikke vidste, i go tro om at få en baby pakke Det med mig er længe siden nu heheh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Miss T

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

hihi ja det var gyldendal bogklub som jeg os skrev længere oppe, det var en spørgsmål til TS om hun måske havde gjort som jeg, kommet til at melde sig til noget hun ikke vidste, i go tro om at få en baby pakke Det med mig er længe siden nu heheh

hehe troede jeg citerede hende og ja gyldendal sucks!!!

Anmeld

2. maj 2011

MorTilMalene

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

altså jeg skrev jo heller ikke under , det var bare over nettet når man bestiller en gratis baby pakke. det har du aldrig gjort ?

nej slet ikke.. jeg blev ringet op en dag af en mand som sagde alt mugligt malene var umulig så sagde han skulle ringe en anden dag det ville han gøre men han ville lige have nogle oplysninger... det gav jeg ham vidst.. sidenhar jeg ikk hørt fra ham.. men ringer til dem i morgen når de har åbent... og så må jeg jo lige snakke lidt med dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.