bæ bog klub..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

MorTilMalene

vi er åbenbart blevet medlem af en eller anden skod bog klub og nu kan jeg ikke komme ud af det lort uden jeg køber 2 bøget og betaler 250 kr for en bog jeg har sendt tilbage fordi jeg ikke vil have deres dumme bøger.. hmmmm!!!!

jeg er så sur.. hvordan kommer jeg ud af alt det lort uden at betale.???

btw bog klubben hedder guldklumpenbogklub WWW.bogklubber.dk

aaargh det er en skod dims!!!

undskyld mennesker for det sure indlæg men hvis i ved noget om dette så skriv endelig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Melbek

Du ringer til deres kundeserivce i åbningstiden. Eller slogger ind på din side og kan afmelde derfra...

Er ikke medlem, men sådan er det vel gennerelt..

Anmeld

2. maj 2011

BellaCiinea

Det var min svigermor også ude for med en bogklub. Hun sendte bogen tilbage, og ringede til dem og sagde at hun ikke var blevet oplyst at hun skulle betale 250kr. så den bog kunne de godt beholde, og så ville hun iøvrigt slet ikk betale de penge til dem.

Siden da hørte hun ikke noget fra dem.

Anmeld

2. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

hmm måske du lavede samme fejl som mig, bestilte en GRATIS baby pakke? Jeg gjorde det igennem gyldengal bogklub og hang på det og måtte betale..

Anmeld

2. maj 2011

Steph_Laurits

Hvorfor blev du medlem? Pga. bogtilbud eller lign.???

Anmeld

2. maj 2011

hekran

Hvordan er du 'åbenbart' blevet medlem? Er det ikke noget du har meldt dig til? Betingelserner når du melder dig ind i bogklubber er vist, at du binder dig for 6 måneder og at du skal købe min. to bøger. Derefter er du fri. 

Men man kan vist ikke blive medlem uden at melde sig til. Så er der noget galt og så kan de i hvert fald ikke regne med at du betaler 

Anmeld

2. maj 2011

MorTilMalene

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

hmm måske du lavede samme fejl som mig, bestilte en GRATIS baby pakke? Jeg gjorde det igennem gyldengal bogklub og hang på det og måtte betale..

jeg nægter bare og betale... men jeg har ikke skrevet under på noget..

Anmeld

2. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

MorTilMalene skriver:

jeg nægter bare og betale... men jeg har ikke skrevet under på noget..

altså jeg skrev jo heller ikke under , det var bare over nettet når man bestiller en gratis baby pakke. det har du aldrig gjort ?

Anmeld

2. maj 2011

Miss T

Jeg har haft mange problemer med gyldendal, også med at jeg skulle betale for en masse bøger jeg ikke gad at have! Jeg fik af vide, at jeg blot skulle afvise pakken, så det gjorde jeg flere gange! og er endelig sluppet af med dem. Og hvis jeg var dig, så ville jeg skrive en mail til kundeservice om, at du på ingen måder ønsker medlemskab, og at de skal slette dig. De er ikke til at slippe af med, når først man er landet i fælden desværre. Men med lidt held kan du få den kringlet.

Anmeld

2. maj 2011

Miss T

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

altså jeg skrev jo heller ikke under , det var bare over nettet når man bestiller en gratis baby pakke. det har du aldrig gjort ?

Det var akkurat det samme her, men du bliver nødt til at nægte modtagelse af pakken også ellers tror jeg ikke, at du slipper. Det lyder som gyldendals børnebogklub, de prøver med næb og klør at få folk i fælden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.