Grædefærdig! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Simon's moar <3

Henriette1976 skriver:

Vi har selv lige været der af jeg flytte her den 25/3 men allrede den 15/4 flytte jeg hjem igen med børn han og vores liv sammen og vores hus trække for meget.

Jeg hved ikke om det hjælper men ville i ikke kunne få nået hjælp og æløs det og måske bo sammen et sted.

Jeg tænker nemlig selv fuck jeg var dum...

Og min børn af hive dem væk fra en deres far/en mand jeg elsker meget højt.

Jeg har selv 5 pykisk sygdomme og grædt meget fra min søn blev født i dec 2009 men starte på 2 slags ny mediciner her i marts og det har bare hjulp mig.

Jeg syntes i skal få talt sammen og måske søge nået hjælp måske din kæreste7mand skulle tag med nogle af de gang til den psykolog.'

jeg tro helt ærlig ikke på du får det bedre hved i bor hver for sig.

Undskyld jeg siger det hvis i virkelig elsker hinanden burde i bo sammen igen penge er ikke alt så må man løse det.

Mega knus fra henriette

Vi er også blevet enige om, at nu prøver vi at give det en chance sådan her, og hvis det ikke går, jamen så er det desværre sådan det er.
Har også selv tænkt tanken, at han skal med mig til psykolog, for tror også han går med en masse han ikke rigtig kommer ud med.
Og ved godt at penge ikke betyder alt, men det kan altså bare ikke køre rundt for os, hvis jeg mister der omkring 3000 kr. pr. måned. Det er over halvdelen af min husleje..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.