Anonym skriver:
Min kæreste og jeg prøver at blive gravide og har vi arbejdet på i lidt over 6 måneder.. Han har tidligere været sygemeldt fra sit arbejde grundet stress (6 måneder). Han har ingen familie og kan ikke finde ud af hele almindelig gænseting. Han havde for vane i starten af forholdet bare at gå sin vej når vi var uenige, og med gå mener jeg GÅ som i 30 km uden at han anede hvor han var, siger han. Der er rigtig mange problemer, hans økonomi er en af dem, han skylder næsten 200.000 væk på ting han ikke aner hvad er, overhovedet.. bare sådan løst og fast, han har ingen respekt for økonomi og dette har bare sat så kæmpe stor en lås på næsten alt
Når vi diskutere siger han altid ja så er det også bare ligegyldigt også smadre han et eller andet, aldrig mig indtil videre, men ting f.eks sin mobil eller en vase eller en dør eller en væg
Han kan slet ikke udvise respekt og omsorg og tage ansvar medmindre jeg er så syg at lægen siger jeg skal holde mig i ro, og jo jeg prøver virkelig at lade ham, jeg prøver at lade ham tage ansvar som at huske at hænge vasketøjet op når han har sat det over, at handle osv osv osv men det lykkedes ALDRIG.. forleden dag sendte jeg ham ned og købe 1 liter økologisk skummetmælk, 1 iceberg salat hoved og han kom hjem med sødmælk der ikke var økologisk og ruccula salat, bliver så skide frustreret over at han ikke kan sådan helt almindelige dagligdags ting også selvom jeg har vist ham tusind gange hvad de forskellige ting er.. jeg kan lige have givet en besked om han f.eks gider at tage nøglen hvortil han kan sige ja også gøre noget helt andet..