Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ærter det er guf om sommeren ligesom jordbær.., det er træls man ikke kan få nogle der smager godt hele året
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Bare jeg kunne spise dem som slik...
Bare jeg kunne spise dem som slik...
Hvorfor kan du ikke det søde?
luppe-laban skriver: ærter det er guf om sommeren ligesom jordbær.., det er træls man ikke kan få nogle der smager godt hele året
Ja, det er sku træls
Nalle skriver: Hvorfor kan du ikke det søde?
Bryder mig ikke så meget om dem
MoarJ skriver: Bryder mig ikke så meget om dem
Nååer.
Jeg har været vild med dem siden jeg var lille
Nalle skriver: Er jeg den eneste der bare er helt syg med ærter, kan sagten spise 2 kg på en uge her om sommeren Og så er det en fantastisk erstatning af slik og søde sager om aften!
Er jeg den eneste der bare er helt syg med ærter, kan sagten spise 2 kg på en uge her om sommeren Og så er det en fantastisk erstatning af slik og søde sager om aften!
Ærter er utroligt sundt og indeholder store mængder B-vitamin af forskellige slags.Iøvrigt beskytter de også mod myggestik, hvor underligt det end lyder Myg kan nemlig ikke fordrage at stikke snablen i en, hvis man har et højt koncentrat af B-vitamin i kroppen.Hvis man fx skal til egne hvor der er mange myg, så kan man i håndkøb få nogle B-tabs kaldet "Mygge-B", som man skal tage ca 14 dage før man skal afsted, for så kommer man til at stinke af B-vitamin og det virker forebyggende.Disse "Mygge-B" udvindes netop af ærtebælge Så lig du bare i blød..det er meget sundt.KærligstSussie
Jeg elsker dem også. Mums mums. Kan spise 2 kg om dagen, men av av mave. har jeg nemlig engang prøvet
samantha1986 skriver: Jeg elsker dem også. Mums mums. Kan spise 2 kg om dagen, men av av mave. har jeg nemlig engang prøvet
Hehe
Jeg spiser som regl et halvt kilo af gangen.
Så kan det ski da være derfor jeg aldrig nogensinde har døjet med myggestik?
SussieThyssen skriver: Ærter er utroligt sundt og indeholder store mængder B-vitamin af forskellige slags.Iøvrigt beskytter de også mod myggestik, hvor underligt det end lyder Myg kan nemlig ikke fordrage at stikke snablen i en, hvis man har et højt koncentrat af B-vitamin i kroppen.Hvis man fx skal til egne hvor der er mange myg, så kan man i håndkøb få nogle B-tabs kaldet "Mygge-B", som man skal tage ca 14 dage før man skal afsted, for så kommer man til at stinke af B-vitamin og det virker forebyggende.Disse "Mygge-B" udvindes netop af ærtebælge Så lig du bare i blød..det er meget sundt.KærligstSussie
Nalle skriver: JEG ELSKER DEM!
JEG ELSKER DEM!
ME TOO!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128