Ærter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.412 visninger
33 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Nalle

Er jeg den eneste der bare er helt syg med ærter, kan sagten spise 2 kg på en uge her om sommeren
Og så er det en fantastisk erstatning af slik og søde sager om aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Nalle skriver:

Er jeg den eneste der bare er helt syg med ærter, kan sagten spise 2 kg på en uge her om sommeren

nej.... det er du ikke.... ærter er lækre! Jeg havde bare en dårlig oplevelse engang med en orm og en ært... ha ha.... det sidder lidt i mig

Anmeld

2. maj 2011

Nalle

Ni-ko-li-ne skriver:

nej.... det er du ikke.... ærter er lækre! Jeg havde bare en dårlig oplevelse engang med en orm og en ært... ha ha.... det sidder lidt i mig

Det havde kæresten  også sidste år, han har ikke spist dem siden

Jeg spiser dem heller ikke i mørke, hehe.

Anmeld

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Nalle skriver:

Det havde kæresten  også sidste år, han har ikke spist dem siden

Jeg spiser dem heller ikke i mørke, hehe.

nej er du gal! det ville være farligt

Anmeld

2. maj 2011

Nalle

Ni-ko-li-ne skriver:

nej er du gal! det ville være farligt

Ja

Anmeld

2. maj 2011

Dinna88

Nalle skriver:

Det er du bestemt ikke!!! Åh, jeg elsker ærter, dem man selv skal pille ud. De må bare ikke være for store, så de er grynede! 

Min søster hader dem som pesten, hvilket jeg med det samme får at vide, når jeg spiser dem

Anmeld

2. maj 2011

Nalle

Dinna88 skriver:

Det er du bestemt ikke!!! Åh, jeg elsker ærter, dem man selv skal pille ud. De må bare ikke være for store, så de er grynede! 

Min søster hader dem som pesten, hvilket jeg med det samme får at vide, når jeg spiser dem

JEG ELSKER DEM!

Anmeld

2. maj 2011

Mira0911

Bare jeg kunne spise dem som slik... 

Anmeld

2. maj 2011

henh01

Jeg kunne spise 2 kg om dagen hvis jeg fik lov

Det samme med kirsebær, jordbær og alle de andre lækre frugter og bær der kommer frem nu.. MUMS.. Bl.a. også derfor jeg ELSKER forår og sommer.

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Haha jeg skulle lige til at skrive! Jeg kaster nærmest op i munden bare ved tanken om en ært i min mund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.