Update på celleforandringer...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Anonym trådstarter

Venter på lægen ringer om hvornår jeg må komme til 2 tjek, da jeg ved første tjek havde lette celle forandringer, og det kan være falsk alarm, men hvad er chancen lige for det??

Det værste er, vi må IKKE starte IUI før alt det lort er overstået, så en drømmebaby er bare længere ude i fremtiden endnu mere, end den var i forvejen...  Jeg træt af at sidde på arbejde og tude, over alle de dårlige nyheder...

Lægen på Skive fertelitetsklinik skulle vurdere om vi måtte komme igang med IUI, alt efter hvordan det så ud, men ja, kan jo ligeså godt forvente at han ikke vil sætte os igang før det er væk. Og det KAN tage op til 1 år. Skal nok tjekkes om 3-6 mdr, venter jo på lægen ringer om det. Men, det var deres bud. Vi må godt komme igang med det indledende og klar parat, men for pokker...

Vi vil jo bare have en baby.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Venter på lægen ringer om hvornår jeg må komme til 2 tjek, da jeg ved første tjek havde lette celle forandringer, og det kan være falsk alarm, men hvad er chancen lige for det??

Det værste er, vi må IKKE starte IUI før alt det lort er overstået, så en drømmebaby er bare længere ude i fremtiden endnu mere, end den var i forvejen...  Jeg træt af at sidde på arbejde og tude, over alle de dårlige nyheder...

Lægen på Skive fertelitetsklinik skulle vurdere om vi måtte komme igang med IUI, alt efter hvordan det så ud, men ja, kan jo ligeså godt forvente at han ikke vil sætte os igang før det er væk. Og det KAN tage op til 1 år. Skal nok tjekkes om 3-6 mdr, venter jo på lægen ringer om det. Men, det var deres bud. Vi må godt komme igang med det indledende og klar parat, men for pokker...

lige et plaster på såret her fra...

jeg har flere gange fået afvide at jeg havde lette celleforandringer efter den første prøve, og da de så laver nr 2 prøve og der var svar på den så har der aldrig været noget i vejen alligevel så deter jo ikke sikkert der er noget i vejen med dig heller..

Anmeld

2. maj 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg føler med dig sødeste!!!!  Ventetiden er bare øv i behandlingsforløbet!!!!!

Lene

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak.. Det her trækker sku tænder ud

Men SWEET - TAK , jeg tror altså ikke der er noget, min fornemmelse siger mig, at alt er normalt..MEN hvornår må jeg komme til ny prøve?

Lægen har ikke ringet endnu...

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Men SWEET - TAK , jeg tror altså ikke der er noget, min fornemmelse siger mig, at alt er normalt..MEN hvornår må jeg komme til ny prøve?

jamen når jeg har fået lavet første prøve er der gået ca 14 dage inden der var svar på den og hvis de så har ville lave en mere har de givet mig en tid hurtig så de kan få lavet de andre med det samme, så det er bare at satse på man ikke har mens hvis de kan give en, en tid hurtig... får selv svar i morgen på celleforandringer, men er ikke så bange for det mere, for tror snart det er 8 gange hvor de har sagt de vil lave en mere og når der så har været svar så har der intet været alligevel... men det er vildt træls at gå så længe og være nervøs..

Anmeld

2. maj 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Sikke noget øv! Der skal gå min 3 måneder mellem celleskabene ellers kan de ikke få nok med og resultatet bliver enten ukorrekt eller ugyldigt. Men jeg synes da at I skal komme i gang med alt det indledende forarbejde så I kan komme igang så snart du om 3 måneder selvfølgelig får den gode nyhed om at der ingen celleforandringer er :-)

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for det...

Vil prøve at holde modet oppe, selvom det svært

Håber jeg bare skal til nyt tjek med det samme.. Vil igang...

Men, kan det godt være de vil sætte os igang med IUI selvom??

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Mutti2B skriver:

Sikke noget øv! Der skal gå min 3 måneder mellem celleskabene ellers kan de ikke få nok med og resultatet bliver enten ukorrekt eller ugyldigt. Men jeg synes da at I skal komme i gang med alt det indledende forarbejde så I kan komme igang så snart du om 3 måneder selvfølgelig får den gode nyhed om at der ingen celleforandringer er :-)

okay så lang tid gik der ikke ved mig... de tog bare nogle mere besværlige prøver der anden gang... det er vildt så stor forskel der kan være fra de gyn og læger..

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

okay så lang tid gik der ikke ved mig... de tog bare nogle mere besværlige prøver der anden gang... det er vildt så stor forskel der kan være fra de gyn og læger..

Jeg håber bare de vil tage en prøve med det samme igen, også at der ingenting er

Så uheldige kan vi sku da ikke blive ved med at være... Held og lykke til dig sweet..

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Jeg håber bare de vil tage en prøve med det samme igen, også at der ingenting er

Så uheldige kan vi sku da ikke blive ved med at være... Held og lykke til dig sweet..

også held og lykke til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.