Forslag til mad med oksekød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Christina.78

Lykkelig-Men-Travl-Mor skriver:

Hej Christina.78

Jeg takker, fordi det er mig, der har hjemmesiden www.52nemme.dk!! Så tusind tak for den fine omtale

Der er ikke noget at sige til, at du ikke har set det før, for jeg åbnede først for 3 uger siden efter 1½ års forberedelse ialt (1 år til udvikling af opskrifterne og næsten ½ år til at få web-shoppen i luften). Det var et større arbejde, end jeg lige havde regnet med, så det var en stor dag, da det endelig lykkedes - det er vist mit barn nr. 3 (hi, hi!).

Jeg har fået en kanon god start, og en masse fantastiske tilbagemeldinger allerede, så det NYDER jeg i fulde drag .

Alligevel er jeg super taknemmelig, når der er nogen som dig, der gør reklame. Det er SÅ dejligt, for som helt nystartet, er det bare med at få bredt kendskabet ud til så mange som muligt, og mit markedsføringsbudget er stort set lig nul!

Så alle, der læser med: besøg meget gerne www.52nemme.dk, og er det noget for jer, så køb endelig! (smiler). Da jeg får så fine tilbagemeldinger på mit produkt, kører jeg med 100% tilfredshedsgaranti. Dvs. det eneste, man risikerer ved at købe, er i værste fald at skulle spendere 25 kr. på returporto, hvis man ikke synes om produktet, og det er jo ikke nogen herregård, og har iøvrigt slet ikke været aktuelt for nogen købere endnu.

Kan I have en rigtid dejlig dag allesammen - det ser ud til at blive et fantastiske forårsvejr - ihvertfald her i Vejle. SKØNT!

De bedste hilsner fra

Benedikte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

bullerbassen

Ved ikke om det ligefrem er sundt men :

Hjemmelavet bøfsandwich ( UMMM ) med sovs

Var hvad jeg lige tænkte på

Anmeld

5. maj 2011

Hulubulu86

oksekoed, loeg, courgette og aubergine steges sammen i en stor gryde, krydr gerne godt med salt, peber og chili. Spises med ris og evt lidt graesk youghurt til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.