20+0 i dag skal fejres med mavebilledespam :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Kofoed.

Smuk mave dog må jeg drille lidt,  min er mindre. Jeg er nok også verdens mindste tvillingegravide, selv smukke babystøv er vd at overhale min standby mave.... Synes den er blevet mindre i denne uge..

Men du er skide lækker, synes dit tiger billed er super (havde håbet det var noget med du stod på alle 4, men syndt ).

Tillykke med midtvejsmærket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

MaybeBaby

Baby-støv skriver:

weee halvvejs....

sikke da en flot mave du har....

Tak, og du har vel kun en lille uge til halvvejs også? Den uge går hurtigt

Anmeld

1. maj 2011

twinny

MaybeBaby skriver:

Tak, og du har vel kun en lille uge til halvvejs også? Den uge går hurtigt

nej 14 dage... så er jeg der...  juhuuuu

Anmeld

1. maj 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Smuk mave dog må jeg drille lidt,  min er mindre. Jeg er nok også verdens mindste tvillingegravide, selv smukke babystøv er vd at overhale min standby mave.... Synes den er blevet mindre i denne uge..

Men du er skide lækker, synes dit tiger billed er super (havde håbet det var noget med du stod på alle 4, men syndt ).

min mave er slet ikk blevet større siden sidste billede....  jeg vil have mave nu...

held og lykke med MD scanning imorgn... søde....  for alt er vel....

Anmeld

1. maj 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Uha, så siger det nok lige pludselig KAPOOOOW, og så er du bare lige til at trille rundt med Og beklager at tigerbilledet ikke levede op til dine forventninger, men han lavede lige en Austin Powers, hvor han bad mig om at posere både som tiger og bagefter som lemur. Og pludselig så jeg sjove Salvador Dali agtige billeder for mit indre med bette dyr med kæmpe vom! Derfor det hele blev lidt fjollet.

Anmeld

1. maj 2011

twinny

Baby-støv skriver:

min mave er slet ikk blevet større siden sidste billede....  jeg vil have mave nu...

nåå jaaah det er rigtig du har været....  det er bare mig..... har da også lavet en kommentar... hehe

Anmeld

1. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Øv, jamen min er nærmere blevet mindre den sidste uges tid, derfor er der heller ikke kommet mevabilled.

Ups, har glemt og opdagtere, jeg var afsted i fredags, men med flytning der har taget alt min tid, så har jeg helt glemt og opdaget det under profilbilledet.

Anmeld

1. maj 2011

MaybeBaby

Baby-støv skriver:

nej 14 dage... så er jeg der...  juhuuuu

Jeg har så tilsyneladende svært ved at lægge 2 uger til de snart 17 - flot Mette (mat. student!) Selvfølgelig er det om 14 dage! Og har du taget et billede siden sidste billede blev taget for det er sjældent at man selv kan se det, når man ser på det hele lidt fra oven af

Anmeld

1. maj 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Uha, så siger det nok lige pludselig KAPOOOOW, og så er du bare lige til at trille rundt med Og beklager at tigerbilledet ikke levede op til dine forventninger, men han lavede lige en Austin Powers, hvor han bad mig om at posere både som tiger og bagefter som lemur. Og pludselig så jeg sjove Salvador Dali agtige billeder for mit indre med bette dyr med kæmpe vom! Derfor det hele blev lidt fjollet.

Hehe, det vil jeg gerne se, synes det lyder spændende. hehe. hi hi mig ha sjove billed i hovedet, thi hi fniz....

Anmeld

1. maj 2011

twinny

MaybeBaby skriver:

Jeg har så tilsyneladende svært ved at lægge 2 uger til de snart 17 - flot Mette (mat. student!) Selvfølgelig er det om 14 dage! Og har du taget et billede siden sidste billede blev taget for det er sjældent at man selv kan se det, når man ser på det hele lidt fra oven af

det er lige det med hjernen skal i gang når man har weekend...  nej... det har jeg ikk   Men der kommer nok snart igen... men man kan godt blive i tvivl om jeg bare har en delle på maven eller om det er graviditet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.