20+0 i dag skal fejres med mavebilledespam :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.813 visninger
39 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

MaybeBaby

Yes sir, jeg er halvvejs! *Indsæt fanfare* Og selvom jeg ikke lige har billede for hver uge og mange af billederne egentlig ikke skulle bruges på nettet (De dage med overvældende træthed, hvor man lidt ligner noget hunden har haft gravet ned i haven i en uge), så vil jeg alligevel gerne lige hylde, at bare fordi man bliver hurtigt stor, så er man altså stadig lækker! (Fik for ikke mindre en end ime siden igen igen beskeden: "Hold da op du er godt nok stor. Da Sarah (hans kæreste) var halvvejs, så kunne man slet ikke se det på hende"

JAMEN TILLYKKE MED, AT HUN KUN FIK STORE BRYSTER!

(Han mener det ikke ondt - han er faktisk en af de rareste mennesker, jeg kender, men for filan hvor gør det ondt samme sted, som da man vejede 115 kg!)

Men det var jo slet ikke dette det skulle handle om! Så her er jeg i lidt forskellige stadier og i forskellige lækkerhedsgrader!

Og vil lige sige at det anden sidste billede altså er lidt fjollet, fordi min kæreste sagde, at jeg skulle posere som en tiger

/Mette - der i torsdags opdagede at hun ikke var gået 1, men hele 2 størrelser op i bh. og er nu ejeren af noget, der ligner genstande fra det russiske statscirkus! (F og G! )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Frøken J.

Du skal ikke lytte til dumme mennesker! Maven sidder fantastisk på dig, og du stråler! Vi følges jo ad størrelsesmæssigt, så jeg synes jo bare din mave er SMUK! 

Anmeld

1. maj 2011

Nessie

Tillykke med halvvejen

Rigtig fin mave du har

Anmeld

1. maj 2011

Københavnermor

Piiiift!! Du er smuk med den flotte mave på! 

Glæder mig til at min mave bliver lige så fin at se på!

Tillykke med de 20 fulde uger!!!!!!! 

Kh, MedRogn 8+3

Anmeld

1. maj 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Du skal ikke lytte til dumme mennesker! Maven sidder fantastisk på dig, og du stråler! Vi følges jo ad størrelsesmæssigt, så jeg synes jo bare din mave er SMUK! 

Det er LIGE præcis sådanne ord man ønsker at høre efter den kommentar (igen igen) så mange tak - Jeg synes jo også din mave er fantastisk, men det er nogle gange nemmere at se på andre end når man prøver at få øje på sine fødder Men mange mange tak

Anmeld

1. maj 2011

MaybeBaby

Nessie skriver:

Tillykke med halvvejen

Rigtig fin mave du har

Mange mange tak

Anmeld

1. maj 2011

Laulund87

Du har da den FINESTE mave, som du virkelig kan være stolt af!

Ud til højre med de der kommentarer, de mangler vist briller

Flot, flot mave

Anmeld

1. maj 2011

MaybeBaby

MedRogn skriver:

Piiiift!! Du er smuk med den flotte mave på! 

Glæder mig til at min mave bliver lige så fin at se på!

Tillykke med de 20 fulde uger!!!!!!! 

Kh, MedRogn 8+3

Det var søde ord! Mange tak  Og tillykke med den lille spire

Anmeld

1. maj 2011

MaybeBaby

Laulund87 skriver:

Du har da den FINESTE mave, som du virkelig kan være stolt af!

Ud til højre med de der kommentarer, de mangler vist briller

Flot, flot mave

Nåååh, det var dejlige ord - dem vil jeg huske næste gang, der siges noget. Eller så vil hormonerne bare sætte folk på plads én gang for alle

Anmeld

1. maj 2011

Laulund87

MaybeBaby skriver:

Nåååh, det var dejlige ord - dem vil jeg huske næste gang, der siges noget. Eller så vil hormonerne bare sætte folk på plads én gang for alle

Ja bare sæt dem på plads! De beder godt nok selv om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.