Sko til 1-2 årig på ferie?? Hvad har I gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Henri84

lisbethita skriver:

Super ide ;-) Gad vide, hvor man kan få dem herhjemme?? Men super top! TAK ;-)¨

KRam

Har set noget lignende både i Deichmann og Stadium

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

sarahb

lisbethita skriver:

Hej tøser,

Jeg har brug for et godt råd til når vi skal på ferie sydpå. Hvad har I gjort ved jeres så piger/drenge på 1-2 år mht. sko på badeferier? Det er for varmt til at rende rundt med bare fusser...og for varmt til sandaler.

Er der nogle af jer, der har et godt råd? Det skal siges, at min datter er 1 år og 1 mrd og hun løber allerede rundt. 

Håber at modtage et godt råd eller to ;-)

Kh Lisbeth

tjek kvickly denne uge der er bade sko, dem skal vi ha med til vores søn, (og så er det min dreng der reklamerer med dem på.. haha)

Anmeld

3. maj 2011

Karo

lisbethita skriver:

Hej tøser,

Jeg har brug for et godt råd til når vi skal på ferie sydpå. Hvad har I gjort ved jeres så piger/drenge på 1-2 år mht. sko på badeferier? Det er for varmt til at rende rundt med bare fusser...og for varmt til sandaler.

Er der nogle af jer, der har et godt råd? Det skal siges, at min datter er 1 år og 1 mrd og hun løber allerede rundt. 

Håber at modtage et godt råd eller to ;-)

Kh Lisbeth

Vi brugte alm. sandaler til Ida da vi var afsted og det fungerede fint. Ellers løb hun rundt på bare fødder, når vi var på stranden eller "hjemme" i huset.

Anmeld

4. maj 2011

lisbethita

Karo skriver:

Vi brugte alm. sandaler til Ida da vi var afsted og det fungerede fint. Ellers løb hun rundt på bare fødder, når vi var på stranden eller "hjemme" i huset.

Ok ;-) Tak for info... rart at høre, hvad I andre har gjort. 

KRAM 

Anmeld

4. maj 2011

lisbethita

sarahb skriver:

tjek kvickly denne uge der er bade sko, dem skal vi ha med til vores søn, (og så er det min dreng der reklamerer med dem på.. haha)

SUUUUUUUUUUPER, Tak ;-)

Anmeld

4. maj 2011

lisbethita

Henri84 skriver:

Har set noget lignende både i Deichmann og Stadium

Ok...tak ;-)

Anmeld

4. maj 2011

sarahb

lisbethita skriver:

SUUUUUUUUUUPER, Tak ;-)

vi købte dem i dag og han ELSKER dem, og så kunne ha huske at han havde fået taget billeder med dem, så det var et hit.

Anmeld

4. maj 2011

lisbethita

sarahb skriver:

vi købte dem i dag og han ELSKER dem, og så kunne ha huske at han havde fået taget billeder med dem, så det var et hit.

HE he....sejt!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.