Sko til 1-2 årig på ferie?? Hvad har I gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

lisbethita

Hej tøser,

Jeg har brug for et godt råd til når vi skal på ferie sydpå. Hvad har I gjort ved jeres så piger/drenge på 1-2 år mht. sko på badeferier? Det er for varmt til at rende rundt med bare fusser...og for varmt til sandaler.

Er der nogle af jer, der har et godt råd? Det skal siges, at min datter er 1 år og 1 mrd og hun løber allerede rundt. 

Håber at modtage et godt råd eller to ;-)

Kh Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

henh01

De der gummi træsko Dem brugte min datter - de giver luft og de sidder fast på foden.. Bare husk at køb de orginale da de andre ikke er til at ånde i

Anmeld

1. maj 2011

Nessie

lisbethita skriver:

Hej tøser,

Jeg har brug for et godt råd til når vi skal på ferie sydpå. Hvad har I gjort ved jeres så piger/drenge på 1-2 år mht. sko på badeferier? Det er for varmt til at rende rundt med bare fusser...og for varmt til sandaler.

Er der nogle af jer, der har et godt råd? Det skal siges, at min datter er 1 år og 1 mrd og hun løber allerede rundt. 

Kh Lisbeth

Jeg har købt sådan nogle "badesko", som de små kan bruge i svømmehallen, for ikke at glide, men de skulle også være gode til at have på i det varme strandsand, og ud i vandet, så de ikke skærer sig på skaller og sten

Anmeld

1. maj 2011

Piva

lisbethita skriver:

Hej tøser,

Kh Lisbeth

Hej

Vi har lige været afsted sydpå og købte sådan nogle badesko i Kvickly til 50 kr. De var fine.

Anmeld

1. maj 2011

lisbethita

Nessie skriver:

Jeg har købt sådan nogle "badesko", som de små kan bruge i svømmehallen, for ikke at glide, men de skulle også være gode til at have på i det varme strandsand, og ud i vandet, så de ikke skærer sig på skaller og sten

Ok??? Hvor har du købt dem henne? Jeg har ikke kunnet finde nogen...'

Tak fordi du skrev ;-)

Anmeld

1. maj 2011

lisbethita

Piva skriver:

Hej

Vi har lige været afsted sydpå og købte sådan nogle badesko i Kvickly til 50 kr. De var fine.

Sejt....TAK!!!!!!!

Anmeld

1. maj 2011

Nessie

lisbethita skriver:

Ok??? Hvor har du købt dem henne? Jeg har ikke kunnet finde nogen...'

Tak fordi du skrev ;-)

Jeg har købt dem i en butik i Kolding der hedder Miamajo, har lige kigget på deres hjemmeseide, men der kunne jeg ikke se dem.

Jeg har set at de også har nogen på naturebaby.dk

Anmeld

1. maj 2011

Henri84

Vi købte sådan nogle crocs til Elias da vi var på Fuerteventura sidste år Vi købte dem dernede den første dag, til 30 kr eller noget i den stil Dem var han SÅÅÅ glad for

Anmeld

1. maj 2011

Henri84

Vi købte sådan nogle crocs til Elias da vi var på Fuerteventura sidste år Vi købte dem dernede den første dag, til 30 kr eller noget i den stil Dem var han SÅÅÅ glad for

Anmeld

2. maj 2011

lisbethita

Henri84 skriver:

Super ide ;-) Gad vide, hvor man kan få dem herhjemme?? Men super top! TAK ;-)¨

KRam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.