Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor-til-vanessa skriver: jeg synes det er pænt til dig ved ikke om du selv har farvet eller hvordan. men når man går fra lyst til mørkt, så skal man altid farve med en varm farve, for ellers bliver håret grønt. så godt job
jeg synes det er pænt til dig
ved ikke om du selv har farvet eller hvordan. men når man går fra lyst til mørkt, så skal man altid farve med en varm farve, for ellers bliver håret grønt.
så godt job
Tak tak . Det ved jeg nemlig godt .. Derfor det blev rødt først . Har ikke lyst til grønt hår
Taak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har godt nok også skrevet på facebook, men HVOR SER DET GODT UD!! Laaaangt pænere end det blond
Dinna88 skriver: Har godt nok også skrevet på facebook, men HVOR SER DET GODT UD!! Laaaangt pænere end det blond
Taaaak
det rødbrune.... Det blonde gør tit folk blege... Ved godt du har skrevet du har fået sol.. Men såååå blond gør kun godt for meget få..... fordi det er sådan en kunstig farve... ser meget mere naturlig ud nu...
tillykke med det...
morethanperfect skriver: Tak tak . Det ved jeg nemlig godt .. Derfor det blev rødt først . Har ikke lyst til grønt hår Taak
hihi nej grønt hår er heller ikke så pænt.
Det røde er rigtig pænt til dig
Helt klart det røde!
Den rødbrune - helt klart
Har stemt blankt, da jeg synes begge dele passer til dig..
Det røde/brune giver dig meget mere glød og varme i ansigtet/huden.
Jeg syntes helt klart det mørke klær dig bedst!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128